برگزیده های پرشین تولز

matin1396

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 مارس 2017
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
حتماً شنیده اید که محتوا پادشاه است. باور کنید اگر محتوا پادشاه نباشد بی شک یکی از خانواده سلطنتی است. منظور از این جمله قدرتی است که در محتوا وجود دارد. دیجیتال مارکتینگ بر پایه سئو و محتوا پایه ریزی شده و این رازی است که همه کسب و کارهای آنلاین به خوبی از آن آگاهند. بازاریابی محتوا مهم ترین اصل در تجارت آنلاین و بازاریابی اینترنتی است که می تواند محتوا را در خدمت بازاریابی و فروش قرار دهد. هر گونه محتوا در قالب مقاله، اینفوگرافیک، ویدیو و تصویر، پادکست و….را می توان در اینترنت انتشار داد. این بازاریابی محتوا است که تعیین می کند چه نوع محتوا و در چه قالبی باید به صورت آنلاین در معرض دید و نگاه مخاطب قرار گیرد.

بازاریابی محتوا و سئو
موفقیت در بازاریابی اینترنتی به چگونگی انتشار محتوا و بازاریابی محتوا وابسته است. طراحی وب سایت اولین قدم برای ورود به دنیای تجارت آنلاین و فروش محصولات است ولی آیا طراحی وب سایت تضمین کننده موفقیت در کسب و کار و افزایش فروش خواهد بود؟ سئو و بازاریابی محتوا پا به پای یکدیگر تجارت آنلاین را متحول خواهند کرد.افزایش بازدید از وب سایت با استفاده از بازاریابی محتوا به سادگی قابل انجام است همیشه تعدادی از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل خواهند شد. بازاریابی محتوا منجر به سودآوری در کسب و کار خواهد شد.

انتشار محتوایی بکر، به صورت منظم، موجب افزایش بازدید به طبیعی ترین شکل ممکن خواهد شد. با محتوایی ارزشمند بازدیدکنندگان را راغب به بازدید از بخش های دیگر کرده و می تواند تبلیغ خوبی برای اصالت کسب و کار آنلاین باشد. محتوای با کیفیت تأثیر خود را بر سئوی سایت و جذب بازدیدکننده نشان خواهد داد. بدون محتوا هیچ چیز برای بهینه سازی و به اشتراک گذاری در سایت های دیگر وجود ندارد. بازاریابی اینترنتی بدون محتوای مناسب محکوم به شکست است.

نقش محتوا در بازاریابی اینترنتی
محتوا موجب دیده شدن محصولات و یا خدمات شده، نام تجاری و برند شما را به مخاطب معرفی می کند. این معرفی به بهترین شیوه و با ماندگاری در ذهن مخاطب همراه است.ایجاد وفاداری و اعتماد بین مشتری و نام تجاری مهم ترین کاری است که به کمک بازاریابی محتوایی می توان از آن بهره برد. حس اعتماد منجر به خرید محصول و رونق کسب و کار آنلاین خواهد شد. با بازاریابی اینترنتی تخصص خود را نشان دهید و موقعیت کسب و کار خود را به گونه ای حرفه ای تر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید.با ایجاد کانال ارتباطی از طریق رسانه های اجتماعی، می توان نظرات مشتری را به دست آورد و از خواسته ها و نیاز مشتری به سرعت مطلع شد. گام بعدی در بازاریابی اینترنتی بر اساس خواسته و میل مشتری هوشمندانه تر برداشته خواهد شد.

محتوا در خدمت بازاریابی اینترنتی
هدف شما از تولید محتوا چیست؟ برند سازی، افزایش بازدید سایت، فروش بیشتر و تاثیرگذاری بر مخاطب، از مواردی هستند که محتوای هوشمندانه با خود به ارمغان می آورد. تمرکز خود را بر روی مخاطب قرار داده و هدف را به چالش کشیدن و جلب توجه او قرار دهید.زمان و منابع کافی برای تولید محتوای مورد نظر را در اختیار داشته باشید با تولید محتوایی انبوه و در بازه زمانی اندک به اهداف بازاریابی نخواهید رسید با توسعه طرح محتوایی، نقشه ای هدفمند را برای تولید محتوای بازاریابی دنبال کنید.

تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع محتوا با چه فرمتی عرضه شود همان کاری است که بازاریابی محتوا انجام می دهد. همه شبکه های اجتماعی و همه نوع فرمتی مناسب کسب و کار شما نیست. اهمال در این قضیه نتیجه عکس به همراه خواهد داشت.با تولید محتوایی با کیفیت و به طور مداوم، مخاطبان را با خود همراه کنید. برنامه منظم محتوایی اثربخشی بیشتری داشته و مخاطب را مشتاق نگه می دارد. بازاریابی اینترنتی، ارسال محتوای مورد نظر به دست مخاطب از پیش تعیین شده است.

منبع: پردیس شرق
 
بالا