برگزیده های پرشین تولز

نقطه!ته خط!!!

$aeed

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
6
سن
33
اینترنت برای همیشه در ایران قطع می‌شود​
واحد مركزی خبر- با توجه به مضراتی كه اينترنت دارد از قبيل تهاجم فرهنگی و وجود مصاديق فساد در آن، اينترنت برای هميشه در ايران قطع می‌شود.

آقای معتمدی وزير ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در همايش تكنولوژی انفورماتيك و توسعه‌ی ارتباطات ديجيتال در جمع خبرنگاران افزود: ما پس از كارشناسی موضوع و ارتباط با نهادهای مختلف در اين رابطه به اين نتيجه رسيديم كه نبود اينترنت بيشتر به نفع و صلاح كشور است. در مشورت تلويحی كه با اعضای مجمع تشخيص مصلحت **** كرديم آنها نيز با كليت موضوع موافقند.

وی گفت: قرار است طرحی در اين رابطه به مجلس تقديم شود كه كليه‌ی آی اس پی‌های سطح كشور در اسرع وقت جمع‌آوری شود.

وی افزود: ما زمان و هزينه‌ی زيادی صرف فيلترينگ ميلياردها صفحه‌ی وب كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه اگر به طور كلی دسترسی به اينترنت را متوقف كنيم خيلی بهتر است و با توجه به مضراتی كه اينترنت دارد از قبيل تهاجم فرهنگی و وجود مصاديق فساد در آن، اينترنت را برای هميشه در ايران قطع كنيم. اين طور از باری كه قرار است در اين زمينه روی دوش قوه‌ی قضائيه نيز بيفتد، كاسته خواهد شد.

وی گفت: كشورهای ديگر خطوط پرسرعت اينترنت و بسيار ارزان و بعضاً رايگان در اختيار مردم قرار می‌دادند و ما با وجود كم كردن سرعت برای درآمد بيشتر مخابرات و بالا بردن دائمی هزينه‌ها و صدها مانعی كه سر راه كاربران قرار داديم، باز هم نتوانستيم از گسترش خطرناك و رشد سرطانی اينترنت در ايران بكاهيم و اين نااميدكننده بود.

وزير ارتباطات خاطرنشان كرد: با توجه به رشد سرطانی اينترنت در اروپا و آمريكا، شاهد عقب‌ماندگی علمی و تكنولوژيك آنان هستيم و هم‌اكنون جهان غرب به اين دلايل در فساد و انحطاط كامل به سر می برد و ما نمی‌خواهيم به سرنوشت آنان دچار شويم. البته تا آنها به اين هوشياری و درايت و آينده‌نگری ما برسند 250 سالی طول خواهد كشيد.

آقای معتمدی افزود: در اين مدت ما و چندين وزارت خانه و نهاد، افكار عمومی را به يكديگر پاس‌كاری می‌كرديم و واقعاً كسی شهامت علنی بر عهده گرفتن فيلترينگ را نداشت. نتيجه اين شد كه با قطع كامل اينترنت، چهره‌ی هيچ يك از نهادها مخدوش نخواهد شد و انتقادها نيز به طور كلی از بين خواهد رفت و فضای سالم‌تری به وجود خواهد آمد.

وی گفت: نقش بازدارنده‌ی وزارت ارتباطات و شركت مخابرات به جای نقش بيهوده‌ی توسعه‌دهنده و هدايت‌كننده، بسيار در اين مدت شايسته‌ی تحسين بوده و خوشحاليم كه جهانيان نيز متوجه اقدامات و زحمات ما در اين زمينه شده‌اند. همين گران كردن تلفن مانند گران شدن مواد مخدر خودش فشاری بر قشر مصرف‌كننده خواهد بود و موجب می‌شود كه آنها ترك كنند تا جامعه‌ای سالم‌تر داشته باشيم.

Disconnect.jpg
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
فارس تك يه چيز باحالي نوشته بود ديروز ...

نوشته بود وقتي چند وقته پيش گفته اينترنت كاملا قطع ميشه ، منظورش اين نبوده كه ISP ها جمع ميشند !

منظورش وضعيتي مثل الان بوده كه همه سايتها فيلتر شده ، اون هايي هم كه نشده مثل آدم بالا نمياد !
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
تو کارهای فوضول فوضولي نکن سعيد خان ;)
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,813
لایک‌ها
9
فوضول خبر نگاريه واسه خودش !
 

iranvig

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
433
لایک‌ها
6
سن
55
فضول ، يك فضول است .
 

$aeed

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
6
سن
33
ببخشيد از تاپيك تكراري
 
بالا