برگزیده های پرشین تولز

نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
نمایشگاه بین المللی گردشگری شرق مدیترانه که برای 23 بار در استانبول برگزار می شود یکی از بهترین نمایشگاه های استانبول است که با هدف آشنایی حرفه ای فعالان صنعت گردشگری با راهکارهای روز دنیا برای افزایش گردشگر ، برگزار می شود . تور استانبول نمایشگاه بین المللی گردشگری در بهمن ماه برگزار می شود و غرفه دارانی از 106 کشور مختلف دنیا در این نمایشگاه حضور دارند . در اینجا با ویژگی های این نمایشگاه که به اختصار EMITT Istanbul نامیده می شود ، آشنا می شویم .

emitt_istanbul_4-qpr.jpg

نمایشگاه بین المللی گردشگری مدیترانه

همانطور که می دانید در طول سال ، نمایشگاه های گردشگری متنوعی در سراسر دنیا برگزار می شود ، در این میان ، نمایشگاه گردشگری استانبول یکی از ۵ نمایشگاه برتر گردشگری در جهان بشمار می آید . این نمایشگاه 22 بار تا بحال در شهر استانبول برگزار شده است . در ژانویه 2019 قرار است بیست و سومین دوره نمایشگاه گردشگری شرق مدیترانه در استانبول با حضور بیش از 100 کشور جهان برگزار شود . نمایشگاه EMITT تحت سازماندهی سازمان بین‌المللی نمایشگاه‌ها (E Uluslararası Fuarcılık) یا EUF ، یک شرکت تابعه ITE ترکیه برگزار خواهد شد . در این نمایشگاه به روزترین ایده ها و دستاوردهای صنعت گردشگری به نمایش گذاشته می شود که به همه زمینه های این صنعت ، از اقامت تا خدمات مالی ، مرتبط است . نمایشگاه گردشگری ترکیه در تاریخ 31 ژانویه الی 3 فوریه 2019 (۱۱ الی ۱۴ بهمن ماه ۹۷) در محل کنگره استانبول برگزار می شود .

emitt_istanbul_3-qpr.jpg

نمایشگاه تویاپ استانبول

تور نمایشگاه گردشگری استانبول :

  • هزینه برای هر نفر در اتاق دو تخته : تماس بگیرید 43674367
  • 3 شب اقامت در هتل 5
  • پرواز تابان صبح به شب
خدمات تور نمایشگاه گردشگری شرق مدیترانه استانبول 2019 :

  • بیمه مسافرتی
  • کارت ورود به نمایشگاه
  • پرواز رفت و برگشت تابان
  • اقامت در هتل به همراه صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
انتظار می رود نمایشگاه گردشگری استانبول در ژانویه 2019 بسیار با شکوه برگزار شود شود . غرفه داران نمایشگاه توریسم استانبول از کشورهای آلبانی، آذربایجان، بحرین، بنگلادش، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، چین، کوبا، فرانسه، جورجیا، آلمان، گریس، گینه، هند، ایران، ایتالیا، ژاپن، اردن، کوزوو، قرقیزستان ، لتونی، لابون، مقدونیه، مالدیو، مغولستان، مراکش، نپال، شمال کپور، پلاتین، فیلیپین، روسیه، سربیا، سیشل، جنوب آفریقا، جنوب کره، اسپانیا، تایپه، تونس، ایالات متحده، اوکراین، امارات متحد عربی، پادشاهی متحده ، ازبکستان، ویتنام، و زنگبار هستند و در طول نمایشگاه جلسات زیادی برای تبادل نظرات و ایده ها برگزار می شود .

محصولات و غرفه داران نمایشگاه گردشگری استانبول :

– توریسم اقامتی

– خدمات مسافرتی

– گردشگری سلامت

– خدمات حمل و نقل

– خدمات نرم افزاری گردشگری

– گردشگری تفریحی

– سازمان های تبلیغاتی ملی و شرکت ها و Ngos

– سازمان های تبلیغاتی بین المللی و شرکت ها

– تجهیزات هتل

– خدمات مالی ، بیمه و حسابرسی

– رسانه ها

– سایر فعالان صنعت گردشگری



اطلاعات نمایشگاه گردشگری استانبول ترکیه :

  • زمان شروع نمایشگاه : پنج شنبه 11 بهمن 97 _ 31 ژانویه 2019
  • زمان پایان نمایشگاه : شنبه 14 بهمن 97 _ 19 فوریه 2019
  • شرایط رزرو غرفه : غیر رایگان
  • ساعات بازدید 11 الی 18
  • آدرس وب سایت : emittistanbul.com
emitt_istanbul_1-qpr.jpg

نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول



نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول یکی از جذابترین نمایشگاه های ترکیه است که علاوه بر اینکه مورد توجه فعالان حوزه پوشاک قرار می گیرد برای خریداران پوشاک نیز بسیار جذاب است .
 
بالا