برگزیده های پرشین تولز

نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38

یکی از نمایشگاه های استانبول که در اوایل اسفند برگزار می شود ، نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال است . تور استانبول نمایشگاه صنعت چاپ ، مورد استقبال فعالان این صنعت قرار می گیرد . نمایشگاه Printtek Digital مهمترین و کاملترین نمایشگاه صنعت چاپ و کاغذ در ترکیه و منطقه اوراسیا است که هر دو سال یک بار توسط شرکت تویاپ در استانبول برگزار می گردد . در اینجا با ویژگی های این نمایشگاه آشنا می شویم .
printtek_digital_istanbul_2019-qpr.jpg

نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول

نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول با حضور بازدیدکنندگان حرفه ای و خریداران از حداقل 65 کشور و 70 شهر ترکیه برگزار میشود . در این نمایشگاه چهار روزه ، فرصت دارید با مدیران ، تصمیم گیرندگان و مدیران خرید شرکت هایی که در چاپ ، تبلیغات ، بسته بندی ، خدمات چاپ ، طراحی گرافیک ، مواد ثابت و اداری در ترکیه و اوراسیا فعالیت می کنند ، دیدار کنید . نمایشگاه Printtek فرصتی برای شرکت های کوچک و متوسط برای حضور در بازارهای جدید ، معرفی نام تجاری شرکت و آشنایی با شرکت های فعال در بازار اوراسیا ، افزایش مشتریان و اهدای نمایندگی های خود در بازار ملی و بین المللی است . غرفه داران این نمایشگاه از کشورهای بالکان ، دریای سیاه ، قفقاز ، روسیه ، غرب و آسیای مرکزی ، خاورمیانه و شمال آفریقا می باشند .

نمایشگاه تکنولوژی چاپ دیجیتال ترکیه در مرکز نمایشگاه ، کنوانسیون و کنفرانس تویاپ برگزار می شود . این نمایشگاه فرصتی ویژه برای ارائه محصولات مرتبط با تکنولوژی چاپ دیجیتال ، چاپ مواد و صنایع کاغذی ، برقراری ارتباط تجاری و آشنایی و ارائه نوآوری های جدید خواهد بود . شرکت هایی که در شاخه های مختلف این بخش فعالیت می کنند ، در نشستی مهم از تکنولوژی های چاپ در اروپای شرقی شرکت می کنند . سالن های مرکز نمایشگاه تویاپ به طور کامل در اختیار نمایشگاه پرینتکت دیجیتال 2019 هستند و مهمترین پلت فرم نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول ، هدایت سرمایه گذاری های جدید و دسترسی به بازار های مختلف برای رشد فن آوری صنعت چاپ دیجیتال می باشد .

printtek_digital_istanbul_2019_3-qpr.jpg

نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول ترکیه

غرفه داران و محصولات نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های چاپ دیجیتال و ملزومات مصرفی استانبول :

– فن آوری های چاپ شامل : سیستم های چاپ ، نرم افزار چاپ ، تجهیزات چاپ ، ماشین آلات و سیستم های چاپ دیجیتال
– فناوری اطلاعات و مواد : ماشین آلات تمبر ، سیستم های فایلینگ و بایگانی ، کارتریج و تونر ، برش چاپ ، کامپیوترها و اسکنرها ،
فکس ، تلفن و لوازم جانبی ، دستگاه های فتوکپی ، ماشین حساب شمارش
– مواد چاپی ، مواد مصرفی و مواد شیمیایی : انواع کاغذ ، فیلم و فویل ، برچسب ها ، کارت پستال ، پوستر و پاکت ، جوهر ، لاک الکل و تونر ، مواد شیمیایی و سایر مواد افزودنی ، چسب ، مواد چاپی ، برجسته سازی و لمینیت مواد

اطلاعات نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول :

زمان شروع نمایشگاه : چهارشنبه 01 اسفند 97 _Wed 20 February 2019
زمان پایان نمایشگاه : یکشنبه 05 اسفند 97 _ Sun 24 February 2019
شرایط رزرو غرفه : غیر رایگان
وبسایت نمایشگاه : http://www.tuyap.com.tr/
آدرس نمایشگاه : Tüyap İstanbul Fuar ve Kongre Merkezi – Beylikdüzü / İSTANBUL

تور نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول 2019 :

  • هزینه برای هر نفر در اتاق دو تخته : تماس بگیرید 43674367
  • ۳ شب اقامت در هتل 5 ستاره
  • پرواز آتا
امکان رزرو سایر هتل های مورد علاقه شما همراهان عزیز و پروازهای ایرانی و خراجی دیگر نیز وجود دارد .

خدمات تور نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول 2019 :

  • بیمه مسافرتی
  • کارت ورود به نمایشگاه
  • پرواز رفت و برگشت ماهان
  • اقامت در هتل به همراه صبحانه
  • ترانسفرهای رفت و برگشت فرودگاهی
برای رزرو تور استانبول نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال با همکاران ما تماس بگیرید ، بهترین ها را به شما پیشنهاد میکنند . در صورت رزرو تور گروهی تخفیفات ویژه دریافت کنید :

۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳
 
بالا