برگزیده های پرشین تولز

نمایندگی رسمی سونی

repaircenter2019

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 فوریه 2019
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
26
نمایندگی رسمی سونی، مرکزی معتبر و مجاز برای ارئه خدمات و سرویس های مرتبط با محصولات متنوع این شرکت می باشد. این نمایندگی نیازهای جامعه را به خوبی درک کرده و بر اساس این نیازها، اقدام به عرضه جدیدترین تولیدات کمپانی سونی نموده است. همچنین در راستای رفع نیازهای کاربران این محصولات، تعمیرات تخصصی آنها را نیز در واحدهایی مجهز و تحت نظر جمعی از کارشناسان مجرب و دوره دیده ارائه می دهد. لازم است ذکر کنیم که در جهت جلب رضایت حداکثری کاربران، کلیه خدمات این نمایندگی با ضمانت نامه معتبر همراه می باشد. برای آشنایی هرچه بیشتر با بخش ها و خدمات نمایندگی رسمی سونی، توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.
%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-min.jpg
شماره تلفن نمایندگی رسمی سونی
نمایندگی رسمی سونی، برای راحت تر کردن فرایند برقراری ارتباط، خطوط تلفنی را راه اندازی کرده است. کاربران در صورت مواجهه با هرگونه پرسش در مورد این مرکز، می توانند با شماره اعلام شده تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایند. ۰۲۱۵۴۱۱۴ و ۰۲۱۶۲۹۴۸ دو شماره تلفن اصلی هستند که شما کاربران گرامی را به کارشناسان نمایندگی متصل می کنند.لازم به ذکر است که همکاران ما در روزهای عادی از ساعت ۸ صبح تا ۲۱، پنجشنبه ها از ۸ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۵ پاسخگویی پرسش ها و ابهامات شما عزیزان خواهند بود.

در صورتی که انتقادی از نحوه خدمات رسانی همکاران ما در نمایندگی رسمی سونی داشتید و یا پیشنهادی برای ارتقاء سطح کیفی خدمات این مرکز مد نظر داشتید، از طریق همین شماره ها را می توانید موارد را به اطلاع همکاران ما برسانید.
 

cafeglace

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
خدماتشون در حوزه لوازم جانبی هم هست؟
 

S.A.M.U.R.A.I

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2009
نوشته‌ها
5,329
لایک‌ها
3,455
محل سکونت
WWW.PCMAXHW.COM
سونی خیلی وقته به دلیل تحریم ها کلا ایران به رسمیت نمیشناسه لطفا از واژه " رسمی " استفاده نکنید تنها ارتباطی که از سونی با ایران دیده میشه وجود راهنمای زبان فارسی در برخی از محصولات مثل تی وی ها هست
 
بالا