برگزیده های پرشین تولز

نمونه برنامه **** غذایی وگان (7 روزه)

maedejy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آگوست 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
سن
25
نمونه برنامه **** غذایی وگان (7 روزه)
در این مقاله با ارائه ی یک نمونه برنامه **** غذایی وگان 7 روزه شما را با زیر و بم این **** آشنا خواهیم کرد.بعد از مطالعه ی این متن شما قادر خواهید بود 7 روز وگان بودن را تجربه کنید؛7 روزی که احتمالا شبیه به هیچ یک از روزهای عمر شما نخواهد بود.ممکن است درحالی که شما در حال خوردن سالاد کلم بروکلی خوشمزه ی خود هستید دوستانتان دومین برگرگوشتشان را سفارش دهند و شما با حسرت نگاهشان کرده و تظاهر کنید که سالاد سرشار از فیبرتان را به برگر پر از چربی آن ها ترجیح می دهید!خلاصه به آن آسانی ها هم که فکرش را می کنید نیست.برای آن که راحت تر به این روند عادت کنید پیش از آن که تصمیم بگیرید از **** وگان پیروی کنید ابتدا به آهستگی مواد مختلف حیوانی را از **** خود حذف کنید.به طور مثال در آغاز تصمیم به نخوردن گوشت قرمز بگیرید,بعد از آن گوشت سفید را حذف کنید و در ادامه با لبنیات و تخم مرغ خداحافظی کنید.بعد از این کارها آماده اید که **** وگان را آغاز کنید.چه برای یک هفته باشد چه برای تمامی عمرتان!حال در ادامه به ارائه یک نمونه برنامه **** غذایی وگان خواهیم پرداخت؛همراه ما باشید.

چرا پیروی از **** وگان برای لاغری موثر است؟
پیش از آن که به معرفی یک نمونه برنامه **** غذایی وگان بپردازیم , ابتدا قصد داریم دلیل موثر بودن این **** برای لاغری را برایتان شرح دهیم.

علاوه بر اینکه این **** در بهبود وضعیّت فشارخون و قندخون موثر است , اثرات ویژه ای هم بر کاهش وزن شما دارد. از آن جا که اغلب سبزیجات موجود در این **** دارای مقادیر بالایی از فیبر هستند و بدن ما قادر به استفاده از این ماده برای به دست آوردن انرژی نیست به همان شکلی که خورده می شوند از بدن دفع خواهند شد . علاوه بر این سبزیجات اغلب دارای کالری کم و حجم زیادی هستند که می توانند معده شما را بدون آن که کالری زیادی دریافت کنید پر کرده و احساس سیری را به شما القا کنند. حتی زمانی که با پیروی از این **** چربی و پروتئین های حیوانی را حذف می کنید یکی از عمده ترین دلایل چاقی را هم از میان بر می دارید. از این رو انتخاب این **** به عنوان یک **** لاغر کننده می تواند کار درستی باشد. حال در ادامه پس از درک چگونگیِ موثر بودن این **** به معرفی یک نمونه برنامه **** غذایی وگان می پردازیم!

نمونه برنامه **** غذایی وگان (7 روزه)
روز اول؛تعیین کننده ی ادامه ی مسیرتان.
امروز مشخص می شود که اصلا شما برای این کار ساخته شده اید یا نه.از آن جا که ما برای زجر کشیدن به دنیا نیامده ایم در صورتی که نه از این **** لذت می برید و نه فلسفه ی عمل به آن مطابق با ارزش های شما است می توانید در پایان همین روز همه چیز را تمام کنید و همان همه چیزخوار قبل شوید.چون گاهی تا وقتی که پای عمل به میان نباشد خودمان هم نمی دانیم چه می خواهیم.به هر حال روز اول تان به این شکل خواهد گذشت:
آنچه که برای صبحانه خواهید خورد: املت گیاهی حاوی اسفناج+یک لیوان شیر سویا(دستور پخت املت گیاهی بدون تخم مرغ را در ادامه ی این مطلب آورده ایم.)
برای ناهار وگانی تان چه بخورید؟سوپ کلم و گوجه فرنگی با نان برشته+دال عدس
و حالا شام:سوپ سبزیجات+سالاد

میان وعده ی پیشنهادی امروز:یک اسموتی گیاهی هیجان انگیز با ترکیب هر آنچه که فکر می کنید خوب از آب در خواهد آمد.اگرهم مایل به وجود شیردر اسموتی خود هستید, به جای شیرگاو می توانید از شیرسویا و یا شیر بادام استفاده کنید.جلبک اسپیرولینا نیز از مواد اولیه ی محبوب برای اسموتی های وگانی است.این جلبک با بیش از 60 درصد پروتئین کاندیدای خوبی برای تامین پروتئین شماست.

حال به تشریح دومین روز نمونه برنامه **** غذایی وگان خواهیم پرداخت.


نمونه برنامه **** غذایی وگان برای روز دوم؛تبریک روز اول را پشت سر گذاشتید!
صبحانه ی دومین روز وگانی:پنکیک+یک لیوان آب پرتقال غنی شده
ناهار امروز:سالاد سبزیجات (حاوی آووکادو)
برای شام چه بخوریم؟:کلم بروکلی سرخ شده+کلم چینی
میان وعده ی پیشنهادی امروز:انواع کنسروهای شیرین,کنسرو هلو,کنسرو گیلاس,کنسرو آناناس,کنسرو گلابی و کنسرو آلوئه ورا.

امروز روز سوم است؛روزی سرنوشت ساز!
برای خواندن ادامه این مقاله روی تیتر زیر کلیک کنید.

نمونه برنامه **** غذایی وگان
و یا لینک زیر را در مرورگر خود کپی نمایید.

http://blog.bamailto.com/vegan_diet_program/
 
بالا