برگزیده های پرشین تولز

نه چک زدیم نه چانه گوگل آمد به خانه

bishtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
214
لایک‌ها
5
محل سکونت
هرکجا بغیر از اینجا
شاید شما هم دوست داشته باشید که تو سایتتون از امکانات جستجوی موتور جستجوی گوگل استفاده کنید اما از اینکه باید اون لوگوی عوضی گوگل رو نمایش بدین ناراحتین :(:hmm: یا شاید هم عصبانی.و در آخر هم قید استفاده از اون رو زدین.

خوب برای هر مشکلی راه حل وجود داره با آموزشی که در پستهای بعدی میارم شما می تونیم نتیجه جستجوی گوگل رو طبق سلیقه و دلخواه خودتون و با صفحه بندی و طراحی قالب جدید به بازدید کنندگان خودتون نمایش بدین و حالشو رو ببرین و از امکانات بی نظیر جستجوی گوگل کمال لذت را ببرین و ...

فعلا تو سایت بیشتر از این شیوه واسه جستجو استفاده میشه :lol:قبل از شروع آموزش چون می دانم خیلی ها موافق یا مخالف این کار هستند بهتر دیدم نظرات رو بدونم و بعد در چند پست پیاپی آموزش رو می زارم. البته این آموزش در مورد همه موتورهای جستجوی عمده قابل استفاده هست.
به هر حال هر روشی مزایا و معایب خاص خودش رو داره.:rolleyes:

دیگه آخرشه :بریم یه سایت جستجو بزنیم و از نتایج جستجوی موتورهای جستجو کمال استفاده رو ببریم و بعد هم ادعا کنیم اولین موتور پالایشی جستجوی ایرانی رو زدیم و برکاته. (اگه کسی خواست بیاد باهم شریک بشیم:D)
 

salehnia

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,036
لایک‌ها
16
محل سکونت
شیراز
اسکریپتش ریخته توی اینترنت ..

من اسکریپت سراغ دارم نتایج چندتا موتور جستجو رو آنالیز میکنه بهترینشو نمایش میده ! ( اینو آموزش بده )
 

alik

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
2,146
لایک‌ها
1,232
چیز جدیدی نیست روش های مختلفی داره ولی روش استانداردش که خود گوگل ارائه می کند کاملا تحت کنترل خودشان هست و تعداد جستجو های روزانه هم محدود است که داخل سایت گوگل می توانید محدودیت را ببینی البته گوگل همونجا گفته میتوانید درخواست بدید و ما بررسی می کنیم و محدودیت را افزایش می دیم ...

کلا من برای سایت هایی که دیتابیس بزرگی دارند با استفاده از گوگل موافقم فقط ایندکس کردن و اینجور چیزا هم تو گوگل مطرحه :)
 

hossein_asp

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 مارس 2005
نوشته‌ها
639
لایک‌ها
0
سن
39
محل سکونت
جایی که خدا نباشد
اینجا است که واژه هااااااا معنا پیدا میکنه
black_starring.gif
 
بالا