برگزیده های پرشین تولز

نوسان شدید در کلمات کلیدی

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
سلام.چن روزی هست رتبه ی سایت ما توی 10 الی 20 کلمه کلیدی که اول بوده نزول پیدا کرده و رتبه چهارم پنجم و بعضی ها هم توی صفحه دوم رفته! بعضی از کلمات هم بدجوری نوسان داریم با هر سرچ گاهی صفحه دوم میاره گاهی هم نه! کسی از دوستان میتونه بررسی کنه سایتمونو؟
 
Last edited:

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
سلام.چن روزی هست رتبه ی سایت ما توی 10 الی 20 کلمه کلیدی که اول بوده نزول پیدا کرده و رتبه چهارم پنجم و بعضی ها هم توی صفحه دوم رفته! بعضی از کلمات هم بدجوری نوسان داریم با هر سرچ گاهی صفحه دوم میاره گاهی هم نه! کسی از دوستان میتونه بررسی کنه سایتمونو؟

:) با سلام و خسته نباشید

:rolleyes: قبل از این که یکی از مقالات دکو وب برای شما قرار بدم یک موضوع برای شما شرح بدم همیشه از نظر ما سئو کار ها یک نکته مهم تو زندگی قرار دادیم اگر کلمه ای اومد بالا تو گوگل این تازه شروع کار ما خواهد بود چرا و به چه دلیل وقتی شما تو کلمه خواصی بالا میاین تمام کسانی که تو اون موضوع دارند تلاش میکنند با شما وارد یک جنگ خواهد شد و همیشه این موضوع در نظر بگیرید یک سایت همیشه به ابدیت بودن سایت پیشروی خوبی خواهد داشت .

علت نوسانات نتایج گوگل بر گرفته از مقالات دکو وب

نتایج گوگل در روز های اخیر نوسانات زیادی داشته و بعضا در برخی از کلمات کلیدی رتبه های گوگل در روز بیش از دو بار جابجا شده اند. تغییر رتبه سایت ها و نتایج گوگل امری طبیعی و عادی است و هر چند بار یکبار اتفاق می افتد، به صفحه نتایج موتورهای جستجو به اختصار SERP می گویند که مخفف Search Engine Result page است. نتایج جستجو همواره تغییر می کنند زیرا :
  • الگوریتم های موتورهای جستجو همواره تغییر می کنند
  • صفحات جدیدی در اینترنت بوجود می آیند و بر روی نتایج تاثیر می گذارند
  • صفحاتی که قبلا بوده اند ممکن است حذف شوند
  • قدرت رقبا تغییر می کند
بنابراین همواره نتایج جستجو در حال تغییر است، اما دامنه این تغییرات با توجه به میزان و شدت چهار موردی که به آن اشاره شد متفاوت است. طبق اطلاعیه ای که گوگل در گذشته اعلام کرده، بیش از 200 پارامتر رتبه بندی در گوگل مورد بررسی قرار میگیرد و بیش از 500 بار در سال الگوریتم های گوگل تغییر می کنند (روزانه بیش از یکبار) بنابراین بازه این تغییرات در گوگل می تواند وسیع باشد.

در برخی از موارد نتایج تا مدت زمان مشخصی ثابت می ماند، نه تنها به این دلیل که الگوریتم ها تغییر پیدا نکرده اند، بلکه به دلیل وجود سیستم cache در نتایج. استفاده از حافظه کش باعث می شود که برای هر جستجویی که کاربران انجام می دهند، کل بانک اطلاعاتی موتور جستجو مورد پردازش قرار نگیرد و برای جستجوهای تکراری همان نتایج قبلی به کاربران نمایش داده شود. مدت زمان استفاده از کش بستگی به تعداد جستجوی کلمات مختلف متفاوت است و در بسیاری از موارد ممکن است زمانی طولانی باشد.

معمولا در چه زمان هایی سرعت تغییر نتایج افزایش پیدا می کند؟

در مواقعی که گوگل الگوریتم جدیدی ارائه می دهد، از آزمون A/B یا Spilit testing استفاده می کند. به این معنا که برای برخی از کاربران نتایج جستجو را بر اساس الگوریتم قبلی و برای برخی دیگر نتایج را بر اساس الگوریتم جدید نمایش می دهد، سپس با اندازه گیری رفتار کاربران و نحوه کلیک آنها بر روی نتایج، الگوریتم قبل و جدید را با هم مقایسه می کند. نهایتا با توجه به اندازه گیری ها و آزمایشات انجام شده، الگوریتم جدید منتشر می شود. بنابراین در زمانی که گوگل قصد ارائه الگوریتم جدید را دارد، بازه تغییر نتایج می تواند بسیار کوتاه باشد و حتی در یک لحظه زمانی کوتاه پس از جستجو شما نتایج متفاوتی را مشاهده نمایید.

سندباکس گوگل چیست؟

سندباکس سروری از محتوای اطلاعاتی گوگل است که دو نوع از سایت ها در آن قرار می گیرند:
  • سایت هایی که کمتر از شش ماه از بوجود آمدن آنها می گذرد
  • سایت هایی که از طرف الگوریتم های ضد اسپم گوگل مانند پاندا و پنگوئن به عنوان سایت اسپم شناخته شده اند
سایت هایی که در سندباکس گوگل قراردارند در کلمات پر رقابت نتایج مناسبی کسب نخواهند کرد، اما می توانند در کلمات با رقابت کمتر حتی در رتبه اول گوگل نیز قرار گیرند. بنابراین برخی از سایت هایی که از طرف گوگل اسپم شناخته شده اند کماکان می توانند در نتایج گوگل در رتبه های بالا باشند و حتی در برخی از کلمات در رتبه اول قرار گیرند. بسیاری از الگوریتم های جدید گوگل قبل از انتشار در سندباکس و عباراتی که سرور سندباکس استفاده می کنند آزمایش می شوند.

اتفاق اخیری که در گوگل افتاده چه دلیلی می تواند داشته باشد؟

با توجه به توضیحات فوق و بررسی اتفاقات دو هفته اخیر در گوگل، می توان به این نتیجه رسید که اینگونه تغییرات نه مرتبط با سندباکس است و نه در رابطه با ارائه الگوریتم جدید و آزمون A/B بلکه می تواند دلیل دیگری داشته باشد. گوگل در دو ماه اخیر سه بار هسته الگوریتم خود را بروزرسانی کرد و این موضوع به معنی تغییر در پارامترهای اندازه گیری و رتبه بندی صفحات اینترنتی است. تغییر در هسته گوگل معمولا باعث می شود که تغییرات زیادی در نتایج نهایی گوگل ایجاد شود و معمولا این دامنه وسیع تغییرات یا بر اساس ارائه نسخه جدید الگوریتم پنگوئن و یا با تغییر هسته ایجاد می شوند.

بنابراین می توان حدس زد که تغییرات نتایج اخیر بر اساس تغییر هسته الگوریتم گوگل ایجاد شده است، اما بازه کوتاه تغییر در نتایج و نوسانات قابل توجهی که سایت های اینترنتی در کلمات مختلف دارند می تواند این معنی را تداعی کند که گوگل استفاده کمتری از سیستم کش در نتایج خود را الگو قرار داده و این موضوع باعث می شود که سرعت تغییر نتایج گوگل افزایش قابل توجهی داشته باشد و این موضوع حاشیه امنیت را از سایت هایی که در نتایج بالای گوگل قرار دارند خواهد گرفت. بنابراین اگر یک سایت امروز در رتبه اول گوگل قرار گرفته است، فردا به راحتی می تواند رتبه خود را از دست بدهد.

آیا با این نتایج سئو تضمینی معنا پیدا خواهد کرد؟

تنها کشوری در دنیا که تضمین سئو بر اساس کلمات کلیدی در آن ارائه می شود و شرکتهای سئو به مشتری تضمین قرار گرفتن در رتبه خاصی در گوگل را می دهند ایران است! دلیل این موضوع را می توان رقابت کم در کلمات کلیدی و سادگی کسب نتایج بالا در گوگل به نسبت سایر کشورها از یک طرف و کمبود دانش فنی و اطلاعات عمومی نزد مشتریان و حتی شرکت ها و اشخاص فعال در زمینه سئو از طرف دیگر دانست. متاسفانه باید قبول کنیم که دانش مرتبط با سئو در ایران بسیار کم است و همین موضوع باعث می شود که درخواست های مشتریان و اقدامات افراد فعال در این زمینه خارج از واقعیت باشد، به طور خلاصه می توان گفت در برخی از مواقع مشتریان درخواست های غیر معقول دارند و در موارد دیگر نیز مجریان سئو توقعات نادرست در مشتریان ایجاد می کنند و به آنها اطلاعات نادرست می دهند.

طبق دستورالعمل راهنمای گوگل، هیچ شخص یا شرکتی نمی تواند به شما تضمین قرار گرفتن در رتبه اول گوگل یا صفحه اول گوگل را بدهد. نتایج SERP همواره در حال تغییرند و هرگز قرار نیست که ثابت بمانند و اگر اینطور بود سئو بی معنا بود. با روند جدیدی که گوگل در پیش گرفته و دامنه نوسانات و تغییرات نتایج گوگل بسیار سریع و وسیع شده است، به نظر می رسد که عمر سئو تضمینی برای سئو کارهای ایرانی به پایان خواهد رسید و از این پس باید با دید باز و روش های صحیح تری به فعالیت در این زمینه بپردازند. این اتفاق را می توان به فال نیک گرفت و این موضوع باعث خواهد شد که تغییرات وسیع و جالبی از لحاظ سئو در وب ایجاد شود و می توان آن را انقلابی جدید در عرصه وب در نظر گرفت.

شاید به زودی شاهد انقلابی در جستجوی صفحات وب باشیم و تمام چیزهایی که در مورد سئو و بازه ی کلمات کلیدی می دانیم دستخوش تغییرات عمده ای گردد اگر اینگونه است پس باید کم کم زنگ این انقلاب کم کم به گوش همه برسد. علت این ادعای ما تغییرات عمده ای است که در تغییر رتبه سایت ها و نتایج گوگل دیده شده است. هر چند به نظر بعضی از افراد که عملکرد موتورهای جستجو را تحت نظر دارند این تغییرات زیاد غیر عادی به نظر نرسد ولی آن تغییری که ما در صفحه نتایج موتورهای جستجو می بینیم از چیز دیگری خبر می دهد. برای اینکه متوجه عمق قضیه شوید سری به صفحه SERP بزنید SERP مخفف Search Engine Result page است در آنجا مشاهده خواهید کرد که در روز های اخیر نوسانات زیادی جریان داشته است و بعضا در برخی از کلمات کلیدی رتبه های گوگل در روز بیش از دو بار جابجا شده اند. خوب علت این امر چه بوده است و احتمالا چه اتفاقی روی داده است ؟

برای اینکه کاملا به تمام ابعاد این ماجرا پی ببرید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید

در گام اول ما می توانیم ۴ علت برای تغییر در نتایج گوگل متصور شویم:

۱-الگوریتم های موتورهای جستجو همواره تغییر می کنند، شاید این بار هم علت این نوسانات این تغییرات باشند.

۲- طبیعتاً با ایجاد صفحات جدید در اینترنت و افزوده شدن آن ها به لیست جستجو نتایج پس و پیش شده اند.

۳- احتمال دارد صفحاتی که قبلا موجود بوده اند و در لیست جستجو بوده اند حذف شده باشند.

۴- قدرت سایت‌های رقیب تغییر کرده باشد.

شاید به نظر بعضی ها این دلایل برای تغییر این نتایج کافی باشد، چون همانطور که می دانید همواره نتایج جستجو در حال تغییر است، اما دامنه این تغییرات با توجه به میزان و شدت چهار موردی که به آن اشاره شد متفاوت است. طبق اطلاعیه ای که گوگل در گذشته اعلام کرده بود، بیش از ۲۰۰ پارامتر رتبه بندی در گوگل مورد بررسی قرار می گیرد و بیش از ۵۰۰ بار در سال الگوریتم های گوگل تغییر می کنند،این چیزی در حدود روزی دوبار تغییر در الگوریتم های گوگل است. بنابراین بازه این تغییرات در گوگل می تواند وسیع باشد.

در ادامه شما را با تک تک مواردی که می تواند بر روی نتایج جستجو تاثیر بگذارد آشنا می کنیم. هدف ما ضمن معرفی هر کدام از این موارد سنجش میزان تاثیرگذاری آنها نیز هست.

حافظه ی کش cache سیستم چیست؟

برای توضیح این مسئله در ابتدا بهتر است مثالی را مطرح کنیم تا حالا دقت کرده اید که وقتی یک کلیدواژه به طور مثال” وسایل و لوازم آشپزخانه” را جستجو می کنید بعدا که مجددا این کلیدواژه را جستجو می کنید، موتورهای جستجوی گوگل همان سایت ها را در صفحه جستجوی اول شما نشان می دهد؟ چرا در برخی از موارد نتایج جستجوی گوگل تا مدت زمان مشخصی ثابت می ماند؟ قطعا باید گفت علت این امر به این دلیل نیست که الگوریتم ها تغییر پیدا نکرده اند، بلکه به دلیل وجود سیستم cache در نتایج است . استفاده از حافظه کش cache سبب می شود که برای هر جستجویی که کاربران انجام می دهند، کل بانک اطلاعاتی موتور جستجو مورد پردازش قرار نگیرد و برای جستجوهای تکراری همان نتایج قبلی به کاربران نمایش داده شود. این سیستم دقیقا شبیه جستجوی فایل در ویندوز است که یک حافظه ی ریز عناوین و نتایج جستجو را تا مدتی در خود نگه می دارد. لازم به ذکر است که مدت زمان استفاده از کش بستگی به تعداد جستجوی کلمات مختلف متفاوت است و در بسیاری از موارد ممکن است زمانی طولانی باشد.

چه زمان هایی سرعت تغییر نتایج افزایش پیدا می کند؟

برای پاسخ دهی به این پرسش ابتدا باید در مورد روند کارکرد گوگل الگوریتم ها برای شما توضیحی بدهیم، وقتی گوگل الگوریتم جدیدی برای جستجو ارائه می دهد، برای سنجش آن الگوریتم از آزمونی به نام A/B یا Spilit testing استفاده می کند. طرز کار این آزمون بدین صورت است که برای برخی از کاربران نتایج جستجو را بر اساس الگوریتم قبلی و برای برخی دیگر نتایج را بر اساس الگوریتم جدید نمایش می دهد، سپس رفتار کاربران را تحت نظر می گیرد و یک آمارگیری انجام می دهد. سپس گوگل با اندازه گیری رفتار کاربران و نحوه کلیک آنها بر روی نتایج، الگوریتم قبل و جدید را با هم مقایسه می کند. نهایتا با توجه به اندازه گیری ها و آزمایشات انجام شده، الگوریتم جدید منتشر می شود .بنابراین در زمانی که گوگل قصد ارائه الگوریتم جدید را دارد، بازه تغییر نتایج می تواند بسیار کوتاه باشد و حتی در یک لحظه زمانی کوتاه پس از جستجو شما نتایج متفاوتی را مشاهده نمایید.

سندباکس گوگل چیست؟ و چه تاثیری در روند جستجو و شاخص های آن دارد؟

سندباکس سروری از محتوای اطلاعاتی گوگل است که دو نوع از سایت ها در آن قرار می گیرند:

۱-سایت هایی که کمتر از شش ماه از بوجود آمدن آنها می گذرد و می توان گفت سایت های تازه کار هستند.

۲-سایت هایی که از طرف الگوریتم های ضد اسپم گوگل مانند پاندا و پنگوئن به عنوان سایت اسپم شناخته شده اند.

سیاست گوگل بر این است که سایت هایی که در سندباکس گوگل قراردارند در رقابت کلمات پر رقابت نتایج مناسبی کسب نخواهند کرد، اما می توانند در کلمات با رقابت کمتر حتی در رتبه اول گوگل نیز قرار گیرند. بنابراین برخی از سایت هایی که از طرف گوگل اسپم شناخته شده اند کماکان می توانند در نتایج گوگل در رتبه های بالا باشند و حتی در برخی از کلمات در رتبه اول قرار گیرند. جالب است بدانید که بسیاری از الگوریتم های جدید گوگل قبل از انتشار در سندباکس و عباراتی که سرور سندباکس استفاده می کنند آزمایش می شوند.

آیا انقلابی در گوگل و نتایج جستجو رخ داده است؟

با توجه به توضیحاتی که به شما دادیم و همچنین بررسی اتفاقات دو هفته اخیر در گوگل، می توان به این نتیجه رسید که این تغییرات نه مرتبط با سندباکس است و نه در رابطه با ارائه الگوریتم جدید و آزمون A/B بلکه می تواند دلیل دیگری داشته باشد.

خبری دال بر این موضوع وجود دارد که گوگل در دو ماه اخیر سه بار هسته الگوریتم خود را بروزرسانی کرده است و این موضوع به معنی تغییرکلی در پارامترهای اندازه گیری و رتبه بندی صفحات اینترنتی است.

تغییر در هسته گوگل معمولا باعث می شود که تغییرات زیادی در نتایج نهایی گوگل ایجاد شود و معمولا این دامنه وسیع تغییرات یا بر اساس ارائه نسخه جدید الگوریتم پنگوئن و یا با تغییر هسته ایجاد می شوند.

بنابراین می توان حدس زد که علت تغییرات نتایج اخیر بخاطر تغییر هسته الگوریتم گوگل بوده است، اما بازه کوتاه تغییر در نتایج و نوسانات قابل توجهی که سایت های اینترنتی در کلمات مختلف دارند می تواند این معنی را تداعی کند که گوگل استفاده کمتری از سیستم کش در نتایج خود را مدنظر قرار داده است و در اینجا است که زنگ خطر برای صدرنشینان نتایج گوگل به صدا در می آید چون این موضوع باعث می شود که سرعت تغییر نتایج گوگل افزایش قابل توجهی داشته باشد و از نتایج گوگل حذف شوند و این موضوع حاشیه امنیت را از سایت هایی که در نتایج بالای گوگل قرار دارند خواهد گرفت. بنابراین اگر یک سایت امروز در رتبه اول گوگل قرار گرفته است، فردا به راحتی می تواند رتبه خود را از دست بدهد.


این چه تاثیری در سئو و کار سئوکاران خواهد داشت؟

می توان به راحتی ادعا کرد که ایران تنها کشوری در دنیا است که تضمین سئو بر اساس کلمات کلیدی در آن ارائه می شود و شرکتهای سئو به مشتریانشان گارانتی هایی با عناوین “قرار گرفتن در رتبه خاصی در جستجوهای گوگل” ،” صدرنشینی در بازدیدها” ،” پربازدیدترین سایت کلیک “و … را می دهند .علت این موضوع را می توان در رقابت کم در کلمات کلیدی و سادگی کسب نتایج بالا در گوگل به نسبت سایر کشورها ، یافت .

از طرفی دیگر کمبود دانش فنی و اطلاعات عمومی نزد مشتریان و حتی شرکت ها و اشخاص فعال در زمینه سئو علت دیگر باور این شعارهای نسبتا موهوم است . متاسفانه باید قبول کنیم که دانش مرتبط با سئو در ایران از استاندارد آنچه در سایر کشورهاست بسیار پایین تر است و همین موضوع باعث می شود که درخواست های مشتریان و اقدامات افراد فعال در این زمینه خارج از واقعیت باشد.

به طور خلاصه می توان گفت در برخی از مواقع مشتریان درخواست های غیر معقول دارند و در موارد دیگر نیز مجریان سئو توقعات نادرست در مشتریان ایجاد می کنند و به آنها اطلاعات نادرست می دهند و همه ی این موضوع ها دست به دست هم می دهند تا کار سئو در ایران به شکلی نادرست و گاها پر اشتباه و غیر واقعی انجام پذیرد.

سری به دستورالعمل راهنمای گوگل بزنید براساس این راهنما هیچ شخص یا شرکتی نمی تواند به شما تضمین قرار گرفتن در رتبه اول گوگل یا صفحه اول گوگل را بدهد. نتایج SERP همواره در حال تغییرند و هرگز قرار نیست که ثابت بمانند و اگر اینطور بود سئو بی معنا می شد.

کنون باید باور کرد که صدای زنگ ناقوس های انقلابی جدید در جستجو و نتایج گوگل به صدا در آمده است با واکاوی روند جدیدی که گوگل در پیش گرفته و مشاهده دامنه نوسانات و تغییرات نتایج گوگل که بسیار سریع و وسیع شده است، به نظر می رسد که عمر سئو تضمینی برای سئو کارهای ایرانی به پایان خود نزدیک می شود .

از طرفی دیگر این می تواند شروع یک تحول بهینه باشد چون کسانی که در این عرصه به فعالیت می پردازند باید با دید باز و روش های صحیح تری به فعالیت در این زمینه بپردازند. این اتفاق را می توان به فال نیک گرفت و این موضوع باعث خواهد شد که تغییرات وسیع و جالبی از لحاظ سئو در وب ایجاد شود و می توان آن را انقلابی جدید در عرصه وب در نظر گرفت که می تواند فرصت های زیادی را برای رشد و نمو خلاقیت در زمینه ی مهندسی محتوا و وب نگاری به همراه آورد.
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
مقاله بسیار عالی و مفیدی بود خیلی کمکم کرد ولی کاهش رتبه سایت ما روی تمام کلمات کلیدی هست اونم توی یکی دو روز! پنتالتی هم چک کردم که نشدیم خوشبختانه.نمیدونم مشکل از کجاست!
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
مقاله بسیار عالی و مفیدی بود خیلی کمکم کرد ولی کاهش رتبه سایت ما روی تمام کلمات کلیدی هست اونم توی یکی دو روز! پنتالتی هم چک کردم که نشدیم خوشبختانه.نمیدونم مشکل از کجاست!

:rolleyes: یک سوال ایا شما دارید از بک لینک استفاده میکنید و 1 - بک لینک ها خریداری شده هستند 2 - بک لینک ها ماندگار هستن

:: خوب ببینید شما میگید که تمام کلمات کلیدی همیشه به یاد داشته باشید که برای شروع یک سئو باید پله به پله قدم وردارید چرا و به چه دلیل به دلیل اینکه شما باید برای بالا کشیدن یک کلمه از 10 کلمه که رتبه خوبی دارند بکشین بیرون یعنی یکی یکی شما نمیتوانید 10 کلمه را همزمان یا هم بیارید بالا خوب اینم با عقل جور در نمیاد مثل این میمونه که شما 10 تا پرنده داشته باشید و بخواهد به 10 تا به یک اندازه غذا بدید خوب نمیشه یکی بیشتر میخوره یکی کمتر این روش اشتباه بوده باید بر روی تک تک کلمات یک برنامه ریزی خواص و یک استراتیژی پیاده سازی شود تا هر کلمه رتبه بندی خوبی داشته باشد .

:general505: بازم میگم رتبه گوگل به فعالیت بستگی داره که شما تو اون موضوع فعالیت های خاص خود را داشته باشید و یک برنامه ریزی درست .
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
بله حدودا 10 لینک خریداری کردم که الان 3 هفتس از ثبتشون گدشته
 

amir.tabatabai

Registered User
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2014
نوشته‌ها
2,941
لایک‌ها
1,251
بله حدودا 10 لینک خریداری کردم که الان 3 هفتس از ثبتشون گدشته
برای منم همین اتفاق افتاده الان خیلی وقته دستم بهشون بند هست و بک لینک عوض کردم و ... اما فایده نداشته ، رقابت هم تو کلمات کلیدی زیاده، دنبال بک لینک خوب میگردم اگه چیزی پیدا کردید خبر بدید به من، ممنونتون میشم
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
:) خوب مشکل شما هم همینه مثل تین میمونه که شما بخواهد بدون آب منتظر بمانید تا درختی که کاشتین بلند شود ، من تا این زمان با بک لینک کار نکردم و دلیل که کلمات کلیدی شما این مشکل را دارند به همین دلیل بوده تنها پیشنهادی که میتونم کنم فعالیت در زمینه کلمات کلیدی خود بوده که ماندگار باشند مه بکلینک که شما باید پول بدید به این روند میگند Exernal link فعالیت خارجی سایت شما .

:general408: به دنبال بک لینک نباشید سئو بلند مدت همان ریپورتاژ بوده که بعد از مدتی شما را در بالای جدول قرار خواهد داد که من به خوبی از این روند برای تمام مشتری های که دارم جواب گرفتم :general607: اینم یاداوری میکنم که گوگل با ابدیت جدید که داده اگر متوجه بکلینک های شما شود خیلی قشنگ شما را در لیست سهاه قرار خواهد داد که این یعنی شروع دوباره ............:android07:
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
خیلی موافق نیستم با حرفتون 10 تا لینک مگه چقدر هست که گوگل بفهمه؟ سئوکارایی هستن که صدها لینک ایجاد میکنن و توی همین پرشین تولز هم خیلیاشون دارن کار میکنن و اینطوری باشه گوگل باید سریع سایت مقصد رو جریمه کنه.رپورتاژ هم ایجاد شده حدود 4 ماه ولی تاثیر آنچنانی نداشته
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
خیلی موافق نیستم با حرفتون 10 تا لینک مگه چقدر هست که گوگل بفهمه؟ سئوکارایی هستن که صدها لینک ایجاد میکنن و توی همین پرشین تولز هم خیلیاشون دارن کار میکنن و اینطوری باشه گوگل باید سریع سایت مقصد رو جریمه کنه.رپورتاژ هم ایجاد شده حدود 4 ماه ولی تاثیر آنچنانی نداشته

:) من کاری به فهمیدن و نفهمیدن گوگل ندارم عزیزم بنده گفتم برای انجام دادن یک سئو بر روی کلمات باید برای هر کدوم تلاش جداگانه انجام داد فکر کنم اشتباه متوجه منظور من شدید ، والا بنده تو 8 سال تجربه کاری که دارم فعالیت میکنم خوب تونستم راه های که به بکلینک ختم میشن رو متوجه بشم و راه های که از طریق درست رفتیم هم متوجه شدم یک مثال من بدون هیچ بک لینک تو کلمه خیلی مهم تونستم دکو وب بیارم بالا حالا شما به نظر خودتون من چقدر باید هزینه میکردم تا با این کلمه ها بیام اول گوگل و یا با کسانی برم تو رینگ خوب من بکلینک نخریدم اومدم روش که خیلی حرفه ای تر بودو پیش گرفتم و نتیجه داد ، خوب به نظر شما کدوم بهتر بود بک لینک و یا روشی که ماندگار هست .

کلمه های که پیش گرفتیم تو گوگل دامنه : Decoweb

1 - پشتیبانی رسمی ووکامرسی ( صفحه اول )
2 - سایت پشتیبانی ووکامرس ( صفحه سوم )
3 - سایت رسمی پشتیبانی ووکامرس ( صفحه اول )
4 - پشتیبانی ووکامرس ( صفحه سوم )

;) این تنها ‎‫جزئی‬‎ نتیجه هایی هستند که من بدونه هیچ بک لینکی وارد رقابت بشم
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
اینشالله ما داریم یه آپ طراحی میکنیم که خیلی به کار سئو کارا میخوره به زودی میدیم بیرون میتونید جایگاه های کلمات هر روز برسی کنید .
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
:general408:اینم یاداوری میکنم که گوگل با ابدیت جدید که داده اگر متوجه بکلینک های شما شود خیلی قشنگ شما را در لیست سهاه قرار خواهد داد که این یعنی شروع دوباره ............:android07:
اینو من گفتم عزیز ;)
حالا به نظر شما من لینکایی خریدم رو حدف کنم؟
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
مچکرم.دوسه روزی هست نوسانات کم شده دوباره توی کلمات کلیدی داره میاد بالا
 

hd2

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2011
نوشته‌ها
828
لایک‌ها
83
محل سکونت
Tehran
بهترین بک لینک بک لینک طبیعی هستش و خرید بک لینک اصلا خوب نیست و به سئو سایت آسیب می زنه.
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
دوست عزیز مطالب خوبی دارید فقط روی املا کلمات کار کنید غلط املایی خیلی دارید.:D

:( شرمنده من چون کیبرد عربی هست این مشکلات دارم البته بیشتر به دلیل تایپ فینگلیش هست
 

talakaran

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2016
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
15
با مطالعات بنده گوگل اهمیت زیادی کلمات کلیدی نمیده
 

accbazar

Registered User
تاریخ عضویت
7 آگوست 2014
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
37
سن
43
با مطالعات بنده گوگل اهمیت زیادی کلمات کلیدی نمیده
اگه اشتباه نکنم منظرتون انتخاب کلمه کلیدی برای مطالب هست که توی افزونه های سئو مثل یواست کلمه رو انتخاب میکنید و درسته هیچ فایده ای نداره اهمیت نمیده و فقط یه دید کلی از کلمه کلیدی میده توی نوشته
 
Last edited:

talakaran

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2016
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
15
بله کاملا درست همین...
 
بالا