برگزیده های پرشین تولز

نویسنده فوتبال هستم

ali110ali110ali110

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
222
لایک‌ها
78
سن
24
سلام
من نویسنده فوتبال هستم
یعنی بازیهای فوتبال رو بررسی و نقد و تحلیل می کنم
در مورد بازیکنان و مربیان فوتبال مطلب می نویسم
یک مطلب رو هم به عنوان نمونه کار در زیر قرار دادم
اگر مورد پسند بود و مایل به همکاری بودین و یا سوالی در این باره داشتین میتونین از طریق آیدی تلگرام @ali1109376 و یا پیام خصوصی در همین انجمن با هم در ارتباط باشیم.



⭕️خلاصه و تحلیل بازی منچستریونایتد و برایتون



از هفته دوازدهم رقابت های لیگ جزیره انگلیس دو تیم منچستر یونایتد و برایتون در ورزشگاه خانگی منچستر به مصاف هم رفتند. در این بازی چهار گل بین دو تیم رد و بدل شد که سهم منچستر 3گل و تک گل باقیمانده نیز نصیب برایتون شد.

گل اول شیاطین سرخ را پریرای 23 ساله با پاس گل آنتونی مارتیال وارد دروازه برایتون کرد. تنها دو دقیقه پس از گل اول، دیوی پراپر بازیکن برایتون گل به خودی زد تا دومین گل قرمزهای اولدترافورد در این بازی به ثمر برسد. در ادامه و تا پایان نیمه اول نتیجه دو بر صفر به سود منچستر بود.

با شروع نیمه دوم و پس از گذشت 19 دقیقه از این نیمه، برایتون با گل دونک توانست یکی از دو گل خورده را جبران کند. با به حداقل رسیدن اختلاف بین دو تیم، منچستر فشار بیشتری آورد و در دقیقه 66 گل سوم را به ثمر رساند. این گل را مارکوس راشفورد با پاس گل آنتونی مارتیال به ثمر رساند. مارتیال در دادن پاس گل در این بازی دبل کرد. در نهایت بازی با همان نتیجه سه بر یک به سود منچستر پایان یافت.

در این بازی هر دو تیم سه تعویض خود را انجام دادند. همچنین داور در این بازی 7 بار کارت زرد را از جیب خود خارج کرد که دو کارت سهم شیاطین سرخ بود و الباقی به نام بازیکنان برایتون ثبت شد. راشفورد و ویلیامز دو بازیکن منچستر بودند که کارت زرد گرفتند.

آمار این بازی

در این بازی منچستری ها 26 شوت زدند که 21 تای آنها در چارچوب و 5 تا هم خارج از دروازه بود. در طرف مقابل برایتون تنها 9 شوت زد که 6 تا در چارچوب و 3 تا هم خارج از چارچوب دروازه بود.
منچستر در این بازی 5 کرنر زد که برای برایتون تعداد 2 کرنر به ثبت رسید.
قرمزها 14 ضربه آزاد داشتند و در جبهه مقابل برایتون 10 ضربه آزاد داشت.

در این بازی 24 صحنه توسط داور خطا تشخیص داده شد که 14 تا توسط بازیکنان برایتون و 10 تا هم توسط قرمزها انجام شده بود.
اما منچستری ها در گیر انداختن حریف در تله آفساید موفق عمل کردند چرا که 4 بار حریف خود را با همین حربه زمین گیر کردند و از طرفی دیگر حتی یک بار هم توسط برایتون به دام نیفتادند.
منچستر با این برد به رتبه هفتم و برایتون نیز به رتبه یازدهم جدول لیگ جزیره رفتند.
 
بالا