برگزیده های پرشین تولز

نکاتی درباره نصب دوربین مداربسته

servision

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2016
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
33
امنیت منزل یا محل کار یکی از مسائل مهمی است که شما باید مراقب آن باشید.خبر خوب این است که شما می توانید بدون استخدام یک نصاب،شخصا اقدام به نصب و راه اندازی دوربین مداربسته نمایید و تا حد زیادی در هزینه های آن صرفه جویی کنید.برای نصب دوربین مداربسته،شما نیاز به هیچ مدرک خاصی ندارید.اینترنت پر از اطلاعات است و به شما کمک خواهد کرد تا مانند یک حرفه ای بتوانید سیستم دوربین مداربسته تان را نصب نمایید.اگر شما به دنبال چنین اطلاعاتی می باشید،مقاله زیر شامل نکاتی می باشد که می تواند شما را در نصب و اه اندازی یک سیستم دوربین مداربسته کمک نماید.


-انتخاب بهترین دوربین مداربسته



موفقیت در نصب دوربین مداربسته تا حد زیادی به نوع دوربینی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد.دوربین های مادون قرمز که برای کار کردن نیاز به هیچ نور اضافی ندارند،باید به صورت راست و مستقیم نصب گردند.یا مثلا دوربین های مینیاتوری وجود دارند که به راحتی می توان آنها را مخفی کرد یا دوربین مداربسته دام که تغییر جهت آنها آسان می باشد و بصورت خودکار می توانند در صورت مشاهده هر حرکتی فیلم آن را ضبط کنند.بنابراین جهت نصب موفق دوربین مداربسته ،نیاز استا تا شما دوربین مداربسته مناسبی را انتخاب نمایید.


-موقعیت استراتژیک دوربین



دوربین مداربسته وسیله ای جهت افزایش امنیت در منزل یا محل کار شما می باشد به همین دلیل لازم است تا شما دوربین را در نقطه ای استراتژیک قرار دهید.به طور کلی دوربین مداربسته باید در مکانی که به اندازه کافی بالا باشد نصب گردد تا از هرگونه تخریب و خرابکاری به دور باشد.علاوه بر این دوربین ها باید در نقاط که رفت و آمد زیاد می باشد نصب گردند تا بتوانند تمامی حرکت ها را ضبط نمایند.اگر شما می خواهید تا دوربین مداربسته را در محیط خارجی نصب نمایید،باید آنها را در مکانی نصب کنید تا در برابر نور خورشید،باد و باران و... محافظت شده و عملکردشان پایین نیاید.


-انتخاب دستگاه ضبط مناسب



زمانیکه دوربین مداربسته نصب شد،شما نیاز به انتخاب دستگاه ضبط مناسب دارید.شما می توانید میان دستگاه های مستقل و دستگاه های وابسته به کامپیوتر یکی را انتخاب نمایید.دستگاه های مستقل چون نیاز به تعامل کمتری با شما دارند،بهتر می باشند.آنها نیاز به هیچ دیسک یا تغییر نواری ندارند چون آنها روی یک درایو ضبط می کنند.در صورت پر شدن درایو توسط فیلم های ضبط شده،می توان فیلم های بی فایده را حذف و فضای آزادی ایجاد نمود.


-انتخاب سیستم شبکه مناسب



در طول نصب و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته،شما باید درباره نوع شبکه ای می خواهید از آن استفاده نمایید،تصمیم بگیرید.سیستم شبکه ای اتوماتیک مورد علاقه ی بسیاری از کاربران خانگی می باشد زیرا این سیستم اقدام به ضبط می کند بدون آنکه نیاز باشد کسی مراقب دوربین ها باشد.از سوی دیگر،سیستم شبکه ای دستی در موسساتی که دوربین مداربسته نصب شده، محبوب می باشند.در این نوع سیستم فردی جهت مشاهده دوربین مداربسته وجود دارد که جلوگیری از خرابکاری و سرقت بسیار موثر می باشد.


-انتخاب کابل کشی مناسب



برای اینکه یک سیستم دوربین مداربسته کار کند نیاز به استفاده از کابل دارد یعنی شما باید کابل کشی مناسبی برای دوربین مداربسته انتخاب نمایید.اشاره به کلمه ی کابل کشی نباید شما را از نصب دوربین مداربسته بترساند.


-مطمئن شوید که اتاق کنترل امن می باشد.



زمانیکه شما دوربین مداربسته را نصب می نمایید،باید مطمئن شوید که اتاق کنترل امن می باشد و از ورود افراد غیرمجاز باید جلوگیری شود.این کار از حذف شدن فیلم های امنیتی جلوگیری می کند.در صورت نیاز،می توانید سیستمی که دارای پسوورد می باشد انتخاب نمایید.


-دستورالعمل ها را دنبال کنید.



آخرین نکته ای در زمان نصب دوربین مداربسته باید به خاطر داشته باشید این است که همهی دستورالعمل های داده شده توسط تولید کننده را دنبال کنید.به این ترتیب می توانید از اشتباهات ساده ای که ممکن است عملکرد سیستم را تحت تاثیر قرار دهد،جلوگیری نمایید.
izlq_fixed-cctv-cameras-monitoring-ouside-area.jpg

لینک منبع:دوربین مداربسته servision
 
بالا