برگزیده های پرشین تولز

نکاتی مهم در غرفه سازی و طراحی غرفه

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
1610449491342.png

2ca14-غرفه سازی آرمان 90.png




یکی از راه های تبلغات موثر و برند سازی شرکت در نمایشگاه ها می باشد. شرکت در نمایشگاه ها و غرفه سازی در آن ها فایده های زیادی برای افرادی که دارای کسب و کاری هستند و می خواهند آن را مطرح کنند، دارند. این افراد می توانند با طراحی غرفه ای شگفت انگیز شاخص باشند. در ادامه شما را با نکاتی درباره غرفه سازی و طراحی غرفه برای شما شرح می دهیم، پس با ما همراه باشید.



توجه داشته باشید که یکی از موثر ترین روش های جذب بازدید کننده و شاخص کردن شرکت شما در نمایشگاه ها طراحی غرفه ای خاص می باشد که کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. برخی گمان می کنند که طراحی غرفه کار آسانی می باشد، اما این افراد باید بدانند که این کار کار چندان راحتی نیست و می تواند در عین حال پیچیده باشد.



نکته ای که برای غرفه سازی در تهران وجود دارد این است که همیشه یکسری محدودیت ها برای آن وجود دارد. محدودیت هایی مثل مساحت غرفه و ابعاد آن، کارهای اجرایی زیاد و گوناگون و همین طور زمان و هزینه وجود دارد. غرفه سازی و طراحی غرفه بسیار مهم است بخاطر ینکه در تراکم و شلوغی های نمایشگاه و بین غرفه های رقبا بایستی جلب توجه کند.

موردی که برای غرفه سازی و طراحی غرفه بسیار مهم و ضروری است این است که غرفه ی شما المانی جذاب باشد که فورا قابل تشخیص باشد. همین طور از طرفی دیگر توانایی و تخصص شرکت شما را بازتاب دهد. توجه داشته باشید که اولین برداشت بیننده بسیار تاثیر گذار است، مخصوصا اگر در بین هم همه ها و شلوغی های نمایشگاه جذب غرفه ی شما شود. به خاظر وجود این موارد است که طراحی و غرفه سازی امری مهم است.



غرفه های دیگر که همان رقبای شما می باشند، تمام تلاش خود را می کنند که بازدیدکننده را به سمت خود جذب کنند. این امکان وجود دارد با اینکه محصولاتی که شما ارائه می دهید موفق تر و برتر از محصولات دیگران می باشد اما به دلیل اینکه در زمینه غرفه سازی و طراحی آن خیلی خوب کار نکرده اید مشتریان خود را از دست بدهید و رقبای شما آن ها را به سمت خود جذب کرده باشند و موفقیت لازمه را در حضور در نمایشگاه از دست داده اید



با این وجود چگونه می توانید در یک نمایشگاه شلوغ، غرقه ای جذاب و شاخص داشته باشید؟ در ادامه شما را با نکاتی مهم در طراحی و غرفه سازی آشنا می کنیم، با ماهمراه باشید. شما همچنین می توانید برای خواندن مطالب بیشتر مطلب شرکت در نمایشگاه ها با بهترین غرفه ها و تجهیزات مناسب را بخوانید.



نکات مهم در طراحی و غرفه سازی

اهداف خود را برای حضور در نمایشگاه مشخص کنید.

پیش از اینکه بخواهید برای طراحی غرفه و غرفه سازی سفارش دهید، اهداف خود را مشخص کنید. در مورد اینکه قرار است در نمایشگاه چه پیامی را ارائه دهید یا اینکه می خواهید به چه دستآوری برسید دقیق فکر کنید. چنانچه شما غرفه ای بسیار زیبا و جذاب طراحی کنید اما توانایی و محصولات شما را نتواند بازتاب دهد، وقت خود را تلف کرده اید و این نوع غرفه با تمام جذابیت هایی که دارد فایده ای ندارد. کاری که باید انجام بدهید این است که اهداف خود را بر روی کاغذ بنویسید و آن را بارها در قالب غرفه و فرم نمایشگاه تصور کنید.

مورد دیگری که باید در نظر بگیرید و برای رسیدن به اهداف خود به آن توجه کنید این است که از ترجبیات قبلی غرفه سازی خود یا دیگران استفاده کنید. با این کار می توانید روش هایی که به نظرتان موفق تر بوده است را انتخاب کنید. بعد از این کارها غرفه سازی که به نظراتان خوب است را انتخاب کنید و اهداف خود را به صورت کامل و شفاف برای او توضیح دهید.
 
بالا