برگزیده های پرشین تولز

نکاتی که در هنگام نصب دزدگیر فروشگاهی باید رعایت شوند

mojtaba_br

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
7
سن
29
نکاتی که در هنگام نصب دزدگیر فروشگاهی باید رعایت شوند:
1.دزدگیر فروشگاهی AM دارای ویژگی های خاص مانند دقت و سرعت بالا و ناحیه پوشش دهی وسیع بوده و تکنولوژی آن از سایر مدلهای موجود در بازار پیشرفته تر می باشد لذا در صورت نصب و تنظیمات صحیح و ایجاد محیط مناسب در اطراف آن کارکرد بسیار مطمئنی را شاهد خواهید بود.

2. برای کاهش مصرف انرژی، حفاظت از سیستم الکترونیکی و افزایش عمر مدارات الکترونیکی ، دستگاه پس از شانزده ساعت کار مستمر استندبای می شود و دیگر کار نمی کند و باید مجددا از طریق پریز برق خاموش و روشن شود. درصورتیکه برق دستگاه در هنگام تعطیلی فروشگاه از طریق کنتور قطع می شود، نیازی به این کار نخواهد بود.

3. در اثر وجود لیبل های خنثی نشده در وسایل مشتریان یا وجود تگ در نزدیک دزدگیر لباس ، امکان آلارم دستگاه در اثر عبور افراد وجود دارد. لذا در هنگام شنیدن بوق دزدگیر پوشاک در اثر رفت و آمد مشتری، قبل از حصول اطمینان از موارد مذکور و به طور کلی از برخورد تند با مشتری اجتناب کنید. بهتر است به بهانه ای ساده مانند دادن کارت فروشگاه ، از مشتری خواهش کنید که به داخل فروشگاه برگردد تا یک بار دیگر از بین آنتن ها رد شود.

4. اگر میز فروش در کنار درب خروجی است از انباشتن تگ های اضافی در زیر میز و کشوها خودداری کنید زیرا انباشتگی تگ باعث بوق اضافه می شود زیرا مجموعه تگ ها در یک مکان امواج قویتری را به گیت فروشگاهی ارسال می کنند. سعی شود تگ های اضافی را در انتهای فروشگاه و در مکانی بسیار دور از آنتن ها نگه داری کنید.

5. از گذاشتن اجناس تگ خورده تا فاصله 2 متری در اطراف آنتن ها به خصوص در پشت هر یک از آنتن ها جدا خودداری کنید.

6. توجه نمایید که حساسیت دستگاه تک پایه بسیار بیشتر از دستگاه های دوپایه می باشد. و باید در نظر داشت حتما حریم آنتن به طور جدی رعایت شود.

7. از قرار دادن هر گونه کابل برق در فاصله کمتر از 50 سانتی متری آنتن ها خودداری نمایید زیرا ممکن است باعث از کار افتادن دستگاه یا بوق خطا شود.

8. از در آوردن و جازدن سوکت های جلوی باکس الکترونیکی و کابل منتهی به آنتن ها، هنگام روشن بودن دستگاه جدا خودداری کنید زیرا ممکن است در آوردن و جازدن سوکت ها هنگام روشن بودن دستگاه باعث ایجاد تریپ و سوختن دستگاه شود.

9. از قرار دادن هر گونه اشیای فلزی اعم از کپسول اطفاء حریق، دکوراسیون های فلزی، دستگاه های هواساز، آبسرد کن و هر گونه وسایل دارای موتور و سیم پیچ در فاصله 50 سانتی متری آنتن ها به طور جدی خودداری کنید زیرا ممکن است باعث تضعیف کارکرد دستگاه و یا بوق خطا شوند.

10. دور کردن هر چه بیشتر کلیه وسایل الکترونیکی از اطراف آنتن ها، کارکرد هر چه بهتر دستگاه را تضمین خواهد نمود.



11. آسیب دیدگی و قطعی کابلها به دلایلی نظیر جابجایی وسایل، یکی از دلایل اصلی از کار افتادن دستگاه می باشد لذا برای جلوگیری از این مسئله در حفاظت از مکانهای عبور سیم و اتصالات دستگاه دقت نمایید.
 
بالا