برگزیده های پرشین تولز

نیازمند تعمیرکار حرفه ای موبایل Asus

kaveevel

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2013
نوشته‌ها
580
لایک‌ها
132
سلام خدمت اساتید عزیز پرشین تولز
امروز در کمال بدشانسی گوشی ایسوس مدل ZS570KL که از لینک زیر خریدم مدتی پیش
یه دفعه خاموش شد و دیگه روشن نشد. وقتی میزنمش به شارژ یه لحظه علامت باطری میاد و ویبره میزنه گوشی و دوباره ریست میشه. از همون اول که این گوشی را خریدم از این شخص مشکل باطری همچنان داشت و باطریش نهایتا 1 روز دوام میاورد و شب تا صبح 20 درصد باطری کم میکردم فکر میکردم نرم افزاری باشه و حل میشه و دیگه به روی خودم نیاوردم و بهش امتیاز مثبت دادم ولی دیگه طرف کلا جواب پیام ما را هم نمیداد حالا نمیدونم چه بلاهایی سرش اورده دیگه خدا عالمه و در کل الان مشکل اینه گوشی روشن نمیشه و باطری هم شارژر نمیشه نمیدونم شاید ic power یا منبع تغذیه یا هر چی که هست نمیدونم و من در شهرکرد زندگی میکنم و اینجا کلا اصلا تعمیرکاری نداره که حتی اسم این گوشی را شنیده باشه چه برسه تعمیر یا تجربه باز کردنش چون کلیپهاش را داخل یوتوب دیدم واقعا بازکردن گوشی مشکله.
من الان نیازمند یک تعمیرکار حرفه ای هستم که این گوشی را واسم تعمیر کنه. لطفا اگر جایی یا شخصی را می شناسید بزرگی کنید و بگین تا گوشی را برای تعمیر بفرستم واسش.
با نمایندگی ایسوس در ستارخان تماس گرفتم با نمایندگی حامی تماس گرفتم گفتن این مدل را برای تعمیر قبول نمیکنیم چون قطعاتش نیست. حالا دیگه واقعا چیزی به ذهنم نمیرسه. لطفا اساتید گل پرشین تولز یه کمک بکنن سپاس از همه.
 

a4-france

Registered User
تاریخ عضویت
3 آگوست 2014
نوشته‌ها
596
لایک‌ها
86
سن
34
محل سکونت
MaZaNDaRaN
سلام داداش
گوشی ایسوس منم صبح بیدار شدم دیدم خاموشه
یه باطری نو زدم روشن نشد
ولی رفتم همون باطری رو شوک دادم و گوشی رو دستگاه زدم بعد روشن شد . اوایل باطری بد کار میکرد و عکس علامت سوال روی باطری بود بعد چند روز اوکی شد
 
بالا