برگزیده های پرشین تولز

نیازمند سئو کار برای پشتیبانی وب سایت

ERUnique

Registered User
تاریخ عضویت
19 فوریه 2013
نوشته‌ها
1,000
لایک‌ها
113
با سلام و درود
نیازمند سئوکار هستیم برای پشتیبانی محتوای داخلی وب سایت
لطفا رزومه خود را ارسال کنید با تشکر
 

ERUnique

Registered User
تاریخ عضویت
19 فوریه 2013
نوشته‌ها
1,000
لایک‌ها
113
با سلام. داداش من بخش وبلاگ فروشگاهم که نزدیک به 120 تا پست بود را تمام برچسب هاشو پاک کردم چون بلا استفاده بود و شکل ظاهری و همچنین به علت زیاد بودن اصلا استاندارد نبود.
آیا شما روشی در نظر دارید که برچسب را کاملا از ایندکس گوگل پاک کرده و برچسب های جدیدی که میزنم را ایندکس کنه یا خیر ؟
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
با سلام. داداش من بخش وبلاگ فروشگاهم که نزدیک به 120 تا پست بود را تمام برچسب هاشو پاک کردم چون بلا استفاده بود و شکل ظاهری و همچنین به علت زیاد بودن اصلا استاندارد نبود.
آیا شما روشی در نظر دارید که برچسب را کاملا از ایندکس گوگل پاک کرده و برچسب های جدیدی که میزنم را ایندکس کنه یا خیر ؟

:) سلام و خسته نباشید اول این که راهی هنو به وجود نیومده که شما بتونید برچسب و یا همان کلمات کلیدی از گوگل پاک کنید :general507: ولی اینو بگم که بعد از این که کامل پاک شد از سایت شما همیشه بعد از چند وقت از Error web master میتونید مشاهده کنید در قسمت CrowlerError و Fix کنید

:rolleyes: در کناراین کار میشه معرفی ابزار Remove URLs وبمسترهم برای این کار استفاده کرد برای از بین بردن یک لینک

ابزار remove URLs که بعنوان زیرمجموعه ای از بخش Google Index در اکانت وبسمتر گوگل تعریف شده است به شما این امکان را میدهد که صفحات خاصی از سایت خود را برای حذف از نتایج گوگل معرفی کنید.

نحوه کار با Remove URLs
با ورود به این بخش و انتخاب گزینه Create a new removal request باکسی برای وارد کردن آدرس صفحه مورد نظر شما جهت حذف از نتایج یا ایندکس ها گوگل باز میشود. با وارد کردن آدرس و فشردن دکمه continue به صفحه دیگری منتقل میشوید. در قدم بعدی از شما پرسیده میشود که دلیل شما برای حذف این صفحه چیست و چه گزینه ای مد نظر شماست.

remove-urls.png

گزینه های ممکن عبارتند از:
Remove page from search results and cache: انتخاب این گزینه آدرس مورد نظر شما را از نتایج جستجوی گوگل خارج کرده و ایندکس های ثبت شده توسط روبات های گوگل برای آن را پاک میکند. در واقع شما به گوگل اعلام میکنید که این صفحه دیگر بر روی سایت شما وجود ندارد.
Remove page from cache only: انتخاب این گزینه صفحه مورد نظر را بطور کلی از نتایج گوگل حذف نمیکند بلکه تنها ایندکس گوگل از این صفحه سایت را حذف میکند. بعبارت دیگر این گزینه زمانی کاربرد دارد که شما تغییرات اساسی در محتویات یک صفحه از سایت خود ایجاد کرده باشید و خواهان بازبینی و ایندکس مجدد آن توسط گوگل هستید.
Remove directory: با انتخاب این گزینه شما آدرس معرفی شده به گوگل و تمامی آدرس هایی که با این عبارت آغاز میشوند را از نتایج گوگل حذف میکنید. با این کار شما گزینه اول را بر روی تعداد زیادی از صفحات سایت خود اعمال میکنید. بعنوان مثال اگر شما آدرس mysite.com/blog/ را در این بخش وارد کرده باشید و گزینه remove directory را انتخاب کنید این صفحه و تمامی صفحات زیر مجموعه آن حذف خواهند شد. مانند: mysite.com/blog/samplenews.html

در نهایت این آدرس به لیست انتظار حذف از نتایج گوگل افزوده خواهد شد و مورد بررسی روبات های گوگل قرار خواهد گرفت. همچنین شما میتوانید با وارد کردن آدرس دامنه سایت بطور کلی سایت را از نتایج گوگل حذف کنید.

مشکل جدید در بخش remove URLs وبمستر
نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه کنید مشکل یا باگ جدید وبمستر گوگل در این بخش است! به تازگی در بخش راهمای وبمستر گوگل یکی از کاربران تصویری را منتشر کرده که نشان میدهد با معرفی یک آدرس به وبمستر گوگل، کل صفحات و محتویات سایت در حال حذف از ایندکس های گوگل بودند.

url-removal.png

جان مولر بعنوان یکی از مدیران گوگل در پاسخ به سوال این کاربر گفته است:​

از اینکه این مشکل را گزارش کردید از شما سپاسگزاریم و بهمراه تیم مهندسی مشکل بوجود آمده در این بخش را بررسی خواهیم کرد. حذف صفحات نامناسب و اضافی از طرف

پاسخ مولر نشان میدهد که این مشکل وجود داشته و ممکن است با معرفی یک آدرس مشخص گوگل کل سایت شما را از نتایج خود حذف کند. در نتیجه اگر قصد استفاده از امکانات بخش remove URLs را دارید به عبارتی که در کنار لینک ها نوشته میشود توجه ویژه ای داشته باشید. عبارت site removal به معنی حذف تمام صفحات سایت از ایندکس گوگل است.

البته استفاده از این ابزار همیشه توصیه نمیشه و در شرایطی توصیه میشه که نیازی به استفاده از آن نیست. برای مطالعه بیشتر درباره موارد تذکر داده شده توسط گوگل در عدم استفاده از remove URLs به صفحه When NOT to use the URL removal tool

مراجعه کنید.
 
بالا