برگزیده های پرشین تولز

نیاز به راهنمایی در مورد یادگیری تخصص کار با پایگاه داده

majidhasani1369

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
سلام دوستان

میدونم که سوالام برای کسانی که حرفهای هستند کسل کننده یا شاید هم احمقانه باشه اما من به این اطلاعات برای تصمیمگیری درست نیاز دارم ممنون میشم که منو راهنمایی کنین...من 28 سالمه و هنوز هیچ دانش یا مهارت عملی به عنوان ادمین دیتابیس یا همون DBA ندارم و در واقع باید از صفر شروع کنم:

1. سوال اولم اینه که بهتره رشته های دانشگاهی مربوط به مهندسی کامپیوتر رو دنبال کنم یا اینکه دوره های تخصصی مربوطه رو تو آموزشگاه ها بگذرونم و در واقع کدوم یکی مدرکش معتبرتره و برای شروع به عنوان تازه کار کارفرماها مدرک دورههای تخصصی خارج از دانشگاه رو به تنهایی قبول دارن یا نه؟(راستش ترجیح خودم اینه که دانشگاه نرم و زودتر از آموزشگاه ها کارمو شروع کنم) و اینکه در مورد دوره های آموزشگاهی برای من که میخوام از پایه و صفر شروع کنم باید به ترتیب کدوم دوره ها رو تو کدوم آموزشگاهها بگذرونم؟

2.چقدر طول میکشه تا تو این زمینه حداقل دانش لازم رو برای استخدام بعنوان تازه کار و مبتدی بدست بیارم و بعد از اون باتوجه به سن الان من(28) به نظرتون میتونم تو شرکت ها کاری با این تخصص برای خودم پیدا کنم؟ مخصوصاً که محدودیت سنی برای استخدام شرکت ها سال به سال داره پایین تر میاد، و ترجیحشون اینه که نیروهای جوون تر رو استخدام کنن؟!

3. چقدر این تخصص رو شرکت های داخل ایران نیاز دارن و با توجه به نیروهای فعلی که دارن تو این زمینه کار میکنن به نظرتون آینده شغلی تو این حوزه چطوره؟ منظورم اینه که شغلی هست که به این زودی اشباع نشه؟

4. برای DBA آیا نیاز به دانش برنامه نویسی هم هست، و اینکه تفاوت بین ادمین و برنامه نویس پایگاه داده در چیست؟

5. و مورد آخر هم درآمد این تخصص که میانگین در ماه میشه رو چه مبلغی حساب کرد؟(البته بعد از بدست آوردن مهارت و کاربلد شدن!!)

ببخشین اگه طولانی شد و سوالام خسته کننده...
 

zgg123

کاربر فعال عکس و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2010
نوشته‌ها
10,095
لایک‌ها
37,719
سن
34
محل سکونت
☼_☼
سلام

این مورد توی 90 درصد شرکت های ایرانی بعید میدونم اصلا شخصی فقط مختص به این مساله استخدام بکنن:D مگه شرکت درست حسابی باشه
چندتا اگهی هم براش پیدا کنی میفهمی چه مسایلی رو باید بلد باشی
 
بالا