برگزیده های پرشین تولز

هتل آدم و حوا آنتالیا

samaneh12

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1,528
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
آنتالیا
هتل آدم و حوا آنتالیا
هتل 5 ستاره و لوکس آدم و حوا (Adam & Eve) در ساحل زیبای بلک واقع شده و تا این شهر 2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 469 اتاق دارد و همه وسایل اتاق دیواره های آینه ای دارند و پنجره های قدی اتاق چشم انداز زیبایی از دریا یا باغ را دارا می باشند. تلویزیون همه واحدها بر روی دیوار نصب شده و ال سی دی بزرگ دارد.

هتل آدم و حوا آنتالیا، 9 رستوران مختلف دارد که انواع غذاهای ژاپنی، ترکی سنتی و ... در آن سرو می شود و همچنین در یکی از رستوران ها می توانید هیجان غذا خوردن در تاریکی را تجربه کنید. در مرکز اسپا ماساژ، حمام ترکی و سولاریوم ارائه می شود و مسافران تور آنتالیا می توانند در باشگاه مجهز این هتل به تمرین پرداخته و یا از تنیس، موج سواری و شیرجه لذت ببرند. این هتل فقط مخصوص افراد بزرگسال می باشد و به دلیل فضای رمانتیک خود، بیشتر برای زوج های جوان پیشنهاد می شود. در این هتل آنقدر امکانات تفریحی وجود دارد که مسافران تور آنتالیا را از خروج از هتل برای تفریحات دیگر بی نیاز می کند.

آدرس: Iskele Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا
سرسره آبی، باغ، تراس، رستوران، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، آسانسور، فروشگاه، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه).















هتل آدم و حوا آنتالیا



هتل آدم و حوا آنتالیا



هتل آدم و حوا آنتالیا



رستوران هتل آدم و حوا آنتالیا



هتل آدم و حوا آنتالیا



اتاق هتل آدم و حوا آنتالیا
 
بالا