برگزیده های پرشین تولز

هتل اسپایس آنتالیا

samaneh12

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1,528
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
آنتالیا
هتل اسپایس آنتالیا
هتل لوکس 5 ستاره اسپایس (Spice) در تابستان 2007 در زمینی به بزرگی 91 هکتار در منطقه بلک آنتالیا افتتاح شده است. ساختمان اصلی این هتل از 4 ساختمان تشکیل شده که شامل اتاق های استاندارد و سوییت ها هستند، همچنین در ساختمان های جانبی دیگر نیز اتاق های خانوادگی و ویلا ها واقع شده اند که این هتل در مجموع 546 اتاق ارائه می دهد. در این هتل مجلل، نسیم خنک دریای مدیترانه، بوی درختان کاج، ساحل شنی و خورشید تابان و درخشان ساحل لحظات لذت بخشی را برای مسافران تور آنتالیا رقم می زند.

اتاق های این هتل بزرگ و تمیز هستند و چیدمانی مجلل دارند، از امکانات اتاق ها می توان به مینی بار، سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، بالکن با چشم انداز ساحل و استخر اشاره کرد، همچنین اتاق ها هر روز مورد نظافت قرار می گیرند.

این هتل یوال، 3 رستوران دارد که در آن ها غذاهای ترکی، ایتالیایی و آسیایی سرو می شود و در تراس آن نیز بار های زیادی موجود است که چشم انداز زیبایی دارند.

همه خدمات استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی رایگان است به جز ماساژ که در صورت درخواست با تخفیف ویزه ارائه می گردد.

فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 35/4 و تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر است.

آدرس: Iskele Mevkii Antalya, 07400 Belek, Turkey

امکانات هتل اسپایس آنتالیا
استخر فضای باز، استخر سر پوشیده، باغ، تراس، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، دربان، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، باشگاه، پارک بازی کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، آسانسور، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، اتاق خانوادگی، روزنامه، سیستم ایمنی، سالن زیبایی، ساحل اختصاصی.

در تور لحظه آخری آنتالیااز این مکان دیدن کنید.






هتل اسپایس آنتالیا



اتاق هتل اسپایس آنتالیا



لابی هتل اسپایس آنتالیا



هتل اسپایس آنتالیا



رستوران هتل اسپایس آنتالیا



پارک هتل اسپایس آنتالیا



پارک آبی هتل اسپایس آنتالیا



رستوران هتل اسپایس آنتالیا



رستوران هتل اسپایس آنتالیا



استخر هتل اسپایس آنتالیا



حمام ترکی هتل اسپایس آنتالیا
 
بالا