برگزیده های پرشین تولز

هتل اطلس مشهد سه ستاره

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,898
لایک‌ها
15,987
محل سکونت
@takhfif_100
هتل اطلس مشهد سه ستاره

هتل اطلس مشهد

تور مشهد



هتل اطلس مشهد از مراکز اقامتی شهر مشهد مقدس است که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های شهر است که در دو ساختمان شمالی و جنوبی با ۲۰۰ اتاق ساخته شده است. از جمله امکانات هتل سالن بدن‌سازی، صرافی، پارکینگ، روم سرویس و مرکز خرید می‌باشد. هتل اطلس مشهد دسترسی خوبی به برخی امکانات شهری از جمله فرودگاه و راه‌آهن دارد. از مهم‌ترین مشخصه‌های موقعیتی هتل فاصلهٔ دو دقیقه‌ای تا حرم مطهر امام رضا است. نزدیکی هتل به برخی جاذبه‌های گردشگری شهر چون آرامگاه نادر، آرامگاه شیخ بهایی، گنبد خشتی و مقبره پیر یالان دوز و نیز داشتن امکانات مناسب می‌تواند از دلایل انتخاب این هتل باشد.
امكانات: یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره.
هتل اطلس مشهد یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین هتل های مشهد و هتل های سه ستاره مشهد می باشد و در فاصله بسیار کمی از حرم امام رضا (ع) قرار دارد .

هتل اطلس مشهد با داشتن ۲۰۰ اطاق و ظرفیت ۵۵۰ نفر که دو طبقه این هتل در حال حاضر گارانتی میهمانان کویتی می باشد و مابقی آن بصورت اتاقهای ۲ تخته و ۳ تخته و آپارتمانهای یکخوابه و دو خوابه می باشد .

هتل اطلس مشهد در سال ۱۳۵۵ در شهر مشهد ساخته شده است و در سال ۱۳۷۸ به طوور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل اطلس در نزدیکی حرم امام هشتم آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد.
 
بالا