برگزیده های پرشین تولز

هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی

تورترکیه

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2016
نوشته‌ها
1,680
لایک‌ها
2
سن
27
محل سکونت
ترکیه
هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی
هتل 4 ستاره افسیا هالیدی بیچ کلاب (Ephesia Holiday Beach Club) کوش آداسی در ساحل دریای اژه واقع شده و 410 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها با دکوراسیون زیبای خود محل آرامش بخشی را یرای اقامت مسافران تور کوش آداسی بوجود آورده اند و همگی دارای بالکن یا تراس هستند که برخی چشم انداز فوق العاده زیبایی از دریا دارند. این هتل، 3 رستوران دارد که در یکی از آن ها در کنار دریا غذاهای دریایی سرو می شود، در رستوران ایتالیایی "لاوراندا" غذاهای ایتالیایی و در رستوران "سان ست" انواع غذاهای ترکی و بین المللی ارائه ی گردد.

این هتل 5 استخر و 2 سرسره آبی بزرگ دارد و از جمله امکانات اختصاصی هتل ویژه کودکان یک پارک تفریحی برای کودکان زیر 12 سال، یک باشگاه کوچک برای کودکان 3 تا 9 سال و دو استخر با آب گرم برای کودکان 2 تا 6 سال و 6 تا 12 سال می باشد. مرکز اسپا شامل حمام ترکی و سونا می باشد، همچنین باشگاه و زمین تنیس نیز برای ورزش دوستان عزیز موجود می باشد.

مرکز شهر کوش آداسی با رستوران ها و مغازه های متنوع و زیبای خود در 7 کیلومتری هتل و فرودگاه ازمیر در 85 کیلومتری هتل است.

آدرس: Ilıca Mevkii Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی
استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، ساحل اختصاص، بیلیارد، مینی گلف، شیرجه، حمام ترکی، پارک آبی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، مینی مارکت، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.










هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی



هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی



اتاق هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی



رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی



رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی



غذای رستوران هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی



استخر هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی



باشگاه هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب کوش آداسی
 
بالا