برگزیده های پرشین تولز

هتل ال بوستان روتانا دبی

دبی

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2018
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
4
سن
32
هتل ال بوستان روتانا دبی


هتل ال بوستان روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه و تا سیتی سنتر دیره 5 دقیقه فاصله دارد. هتل ال بوستان روتانا از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است که در طراحی و دکور اتاق ها از رنگ های طبیعی و ملایم استفاده شده است همچنین دارای پنجره های بزرگ می باشند که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. تمامی اتاق ها مجهز به میز کار، چای/قهوه ساز، حمام و ... می باشند. این هتل دارای 5 رستوران است که انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، تایلندی و ... در آن جا برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

از امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی می توان به زمین تنیس، بدنسازی مجهز، استخر ،صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، روم سرویس، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی رایگان برای میهمانان تور دبی ، پذیرش 24 ساعته، اتاق VIP ، اتاق ماه عسل، سالن زیبایی، اتوکش، لاندری، فروشگاه هدیه/سوغاتی، انبار چمدان و ... اشاره کرد.





 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
مهمانان این هتل میتوانند از سکوی کنار استخر روباز برای حمام آفتاب استفاده کنند. کلوب سلامت "Bodylines" این هتل دارای رنج متنوعی از معالجه ها به همراه ماساژ است. همچنین دارای سالن بدنسازی مجهز با آخرین امکانات قلبی عروقی میباشد.
 
بالا