برگزیده های پرشین تولز

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

zm.mousa

Registered User
تاریخ عضویت
16 آپریل 2016
نوشته‌ها
4,104
لایک‌ها
6
سن
26
هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

این هتل با معماری سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است.در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از مسافران تور ترکیه پذیرایی خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان تور ترکیه می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند.
مهمانان تور ترکیه می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد.
هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. مسافران و گردشگران تور ترکیه میتوانند در این هتل اقامتی راحت را داشته باشند.



هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه



هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه



هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه



هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه
 
بالا