برگزیده های پرشین تولز

istanbulnet

Registered User
تاریخ عضویت
25 می 2016
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
0
سن
28
محل سکونت
استانبول
هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول
هتل 5 ستاره رویایی ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. با ماشین 10 دقیقه ای می توان از هتل به تنگه بسفر رسید. 203 اتاق و سوئیت هتل به هفت تیپ مختلف تقسیم می شود که استاندار، دولوکس و سوئیت خانوادگی از آن جمله است.
تمام اتاق ها به اینترنت بی سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز مجهز است و مهمانان تور استانبول در هر اتاق می توانند نمایی از شهر استانبول را تماشا کنند. مهمانان تور استانبول با اقامت در سوئیت های وسیع و جادار هتل، به احساس آرامش و راحتی دست می یابند.
بخش اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات بهداشتی و درمانی را - به طور خصوصی و برای هر فرد به طور جداگانه - در فضایی به وسعت هزار متر مربع و با محصولات ارگانیک و طبیعی ارائه می نماید. اتاق های درمان و آرامش برای افراد مجرد و متاهلین نیز به طور جداگانه به سرویس دهی مشغول هستند. مسافران تور استانبول میتوانند در این هتل مجهز اقامت خوشی داشته باشند.
هتل دارای امکاناتی نظیر :خدمات خشکشویی , راهنمای بلیط و تور , رستوران , بار , آسانسور , اطلاعات 24 ساعته , خدمات 24 ساعت اتاق , حمل و نقل فرودگاهی , سالن کنفرانس ,کارکنان چند زبانه , اتاق امن , نگهداری از چمدان , اتاق خانوادگی ,فروشگاه هدیه , ساندویچ فروشی , بوفه , کتابخانه , وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ,خدمات نگهبانی , چک اوت سریع ,اجاره اتومبیل , سالن مشترک برای تماشای تلویزیون , سوئیت ماه عسل , ناهار بسته بندی شده , قهوه , چای در لابی , فکس , فتوکپی , اتاق عایق صوتی , اتاق کنترل سر و صدا , امکانات اتاق vip , مرکز خرید , تراس پشت بام , اتاق کار با کامپیوتر ,روزنامه در لابی , اتاق ملاقات , درب خروج اضطراری , پله خروج اضطراری , ماساژ , عابر بانک , صرافی , ماشین براق کننده کفش, ضیافت , صندوق امانات , باغ , خدمات بیدار کردن از خواب ,بار سالن , پذیرش و چک اوت خصوصی
تور استانبول شهریور 95


هتل ایمپریال بیزنس بمنتی



هتل ایمپریال بیزنس بمنتی



هتل ایمپریال بیزنس بمنتی
 
بالا