برگزیده های پرشین تولز

هتل بایوکه بانکوک تایلند

soozan23

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2015
نوشته‌ها
4,052
لایک‌ها
5
سن
32
محل سکونت
تایلند
هتل بایوکه بانکوک تایلند





هتل بایوکه بانکوک تایلند یکی از هتلهای 4 ستاره معروف بانکوک می باشد که انتخابی مقرون به صرفه و مناسبی برای اقامت درتور تایلند است که می توانید از بالای آن یک منظره باور نکردنی از بانکوک را ببینید زیرا این هتل با 88 طبقه بلندترین هتل در کشور تایلند است. از هتل بایوکه تا ایستگاه قطار حدود 5 دقیقه پیاده و فرودگاه حدودا 25 دقیقه فاصله دارد. به محض اینکه وارد اتاق های این هتل می شوید می توانید مناظر زیبایی از بانکوک ببینید و این مشخصه برای تمام اتاق ها یکسان است.

اتاق ها دارای حمام با سنگ مرمر هستند و تلویزیون های تخت، مینی بار و امکانات چای و قهوه نیز در اختیار توریست ها قرار دارد. اتاق ها از طبقه 22 تا 45 هستند و می توانید از اینترنت پر سرعت در هتل با کمی هزینه اضافی تر استفاده کنید. بخش تناسب اندام و سالن زیایی هتل در کنار دیگر امکانات ورزشی مثل زمین گلف، موجب شده که توریست های تور تایلند نوروز 97 از این هتل خاطرات خوبی داشته باشند .در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای تایلندی , دریایی , چینی و کره ای و بین المللی را بچشید.

دیگر امکانات هتل بایوکه بانکوک:

تبدیل ارز، نگهداری بار و چمدان، دستگاه های خود پرداز، نگهداری از کودکان، خدمات کودکان، خشکشویی و تمیز کردن ، سالن جشن و کنفرانس، سالن های زیبایی و آرایش برای بانوان، اتاق های مخصوص برای افراد غیر سیگاری و منطقه ویژه برای استعمال دود و.....
تور تایلند از اصفهان



 
بالا