برگزیده های پرشین تولز

هتل بین المللی ایران کیش

kishnets

Registered User
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
595
لایک‌ها
1
سن
28
محل سکونت
کیش
هتل بین المللی ایران کیش
هتل بین المللی ۵ ستاره ایران با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره ی زیبای کیش و برای پذیرایی از مهمانان تور کیش بنا شده است. سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران تور کیش و جزیره ی زیبای کیش می باشد. از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.

رستوران اصلی هتل ایران با کادری آموزش دیده و حرفه ای در فضایی گسترده آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان و گردشگران تور کیش و جزیره کیش می باشد.

کافی شاپ هتل دارای محیطی دلباز و آرام و لابی هتل واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان تور کیش خواهد داشت.

سالن همایش مجهز هتل ایران با گنجایش بیش از ۱۲۰ نفر طراحی شده است. این سالن دارای تمامی امکانات لازم از جمله سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور است که آماده برگزاری جلسات رسمی، همایش ها، دوره های آموزشی عمومی برای مهمانان تور کیش می باشد.

سالن های ورزشی هتل ایران در میان سالن ها جزیره کیش (و حتی هتل های سایر شهرهای ایران) مجموعه ای کم نظیر است. فضای بزرگ استخر به همراه سونای خشک، جکوزی، سونای بخار بصورت کامل در اختیار مهمانان گرامی تور کیش خواهد بود. نورپردازی و فضای منحصر بفرد و زیبا تجربه ای متفاوت از ورزش را برای مسافران تور کیش به ارمغان خواهد آورد. سالن بدنسازی اکسیژن (شعبه ی کیش) دارای جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدن سازی می باشد. این مجموعه با تجربه ای موفق در تهران، آماده میزبانی از مهمانان و ورزشکاران گرامی تور کیش می باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود و سفری پر از خاطره را برای شما مسافران تور کیشرقم میزد. جلب رضایت شما موفقیت بیشتر ما در عرصه ی گردشگری است.



هتل بین المللی ایران کیش



اتاق هتل بین المللی ایران کیش



رستوران هتل بین المللی ایران کیش



کافی شاپ هتل بین المللی ایران کیش



لابی هتل بین المللی ایران کیش



رزرویشن هتل بین المللی ایران کیش



استخر هتل بین المللی ایران کیش



جکوزی هتل بین المللی ایران کیش



مرکز تناسب اندام هتل بین المللی ایران کیش
 
بالا