برگزیده های پرشین تولز

هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه

russianet

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2016
نوشته‌ها
370
لایک‌ها
2
سن
29
محل سکونت
روسیه
هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه
هتل تالئون امپریال روسیه تنها هتل لوکس و مدرن ایجاد شده از قرن XVIIIth در کاخ سنت پترزبورگ است. این هتل عضو هتل های پیشرو در انجمن جهانی و هنر شناسی است. عرشه و پنجره های هتل ارائه یک نمای پانوراما فوق العاده از سنت - پترزبورگ با دنباله ای از نمای بسیار دیدنی از معابد، کازان و کلیساهای بزرگ و Isaak است.

سطح کل 27000 متر است و دارای 89 اتاق و سوئیت مجزا است که هر 89 اتاق و سوئیت دارای طراحی منحصر به فردی هستند. وسعت مکان و راحتی اتاق ها این امکان را به مسافرات تور روسیه می دهد که از اقامت دلنشین در این هتل لوکس لذت ببرند. همه اتاق ها و سوئیت ها دارای بالاترین استاندارد ها در سطح جهان می باشند که عبارت است از: تلویزیون تعاملی, اینترنت و تهویه مطبوع, خدمات باتلر شخصی 24 ساعته. از دیگر امکانات این هتل این است که هتل دارای سه رستوران مجزا است. اولین رستوران این هتل رستورانی وابسته به غذا ها و پخت و پز خانگی است و انواع غذا های بین المللی در این رستوران طبخ می شود. دومین رستوران غذا های روسی ارائه می دهد و در سومین رستوران مسافران تور روسیه می توانند غذا های قفقازی را امتحان کنند. علاوه بر رستوران ها، باشگاه ورزشی هتل یکی از باشگاه های بهداشتی منحصر به فرد در سن پترزبورگ است.

دیگر امکانات هتل: ارائه یک ورزشگاه کاملا مجهز, سونا, اتاق نمک, اتاق ماساژ و اسپا, اتوشویی, خوشکشویی, شاتل, ترانسفر فرودگاهی, کافی شاپ, یک استخر 20 متری در طبقه بالای هتل, آب گرم, که آب گرم هتل برنده بهترین آب گرم شده است.

اگر قصد سفر به روسیه را دارید با تور روسیه همراه شوید و با اقامت در این هتل مدرن 5 ستاره سفر خود را خاطره انگیز کنید.



هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه



هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه



اتاق هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه



رستوران هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه



کافی شاپ هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه



لابی هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه



استخر هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه



مجموعه ورزشی هتل تالئون امپریال سنت پترزبورگ روسیه
 
بالا