برگزیده های پرشین تولز

هتل تویین تاورز بانکوک

marzieh66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آپریل 2016
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
1
سن
37
هتل تویین تاورز بانکوک


هتل تویین تاورز بانکوک (Twin Towers Hotel Bangkok) یکی از لوکس ترین هتل های ۴ ستاره بانکوک می باشد که در منطقه تجاری پر رونق Patumwan در جاده راما ششم واقع شده و به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و امکانات متنوع در میان گردشگران شناخته شده می باشد. این هتل که در مرکز بانکوک قرار گرفته تا مرکز خرید سیام پاراگون درایوی ۱۰ دقیقه ای فاصله دارد و میدان سیام، خانه جیم تامپسون، مرکز خرید ام بی کی و مرکز خرید پلاتینیوم از جمله جاذبه های گردشگری بانکوک می باشند که در نزدیکی هتل واقع گردیده اند و با چند دقیقه پیاده روی و یا درایوی کوتاه در دسترس خواهند بود. همچنین مسافران برای دست یابی به فرودگاه سووارنابومی باید درایوی ۴۰ دقیقه ای داشته باشند.

twin_towers_hotel_bangkok3bestgasht-qpr.jpg

هتل های بانکوک همانند هتل های سایر شهر های گردشگری متناسب با درجه خود هزینه های اقامت مسافران را تعیین می کنند به طوری که هتل های ۵ ستاره به دلیل داشتن امکانات متنوع و لوکس بودن، مسافران باید هزینه بیشتری پرداخت کنند و هتل های ۴ ستاره نیز از هتل های درجه سه گران تر هستند و معمولا هتل هایی که دسترسی مناسب و خوب به مرکز شهر و مکان های دیدنی دارند هزینه بیشتری در بر خواهند داشت.

هتل تویین تاورز تایلند دارای ۶۶۰ اتاق اجرائی، اتاق دلوکس، اتاق سوپریور، سوئیت جونیور، سوئیت دلوکس و سوئیت پرزیدنتال در دو برج ۱۶ طبقه می باشد. سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، پرده خاموشی، میز تحریر، تلویزیون ال سی دی با کانال های کابلی، یخچال و تلفن از امکاناتی است که در اتاق ها گنجانده شده است همچنین دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده اما برای استفاده از آن باید هزینه ای جداگانه پرداخت کرد. اتاق ها دارای پنجره هایی بزرگ هستند و از این طریق در طول روز می توان از نور طبیعی برای روشنایی اتاق ها بهره برد.

twin_towers_hotel_bangkok2bestgasht-qpr.jpg

هتل تویین تاورز بانکوک به عنوان یکی از هتل های ۴ ستاره تایلند دارای ۴ رستوران می باشد که رستوران Rimraya با طراحی مدرن و نمایش پانوراما از شهر از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۲ غذا های ابتکاری سرو می کند. رستوران Ten Ten نیز طیف وسیعی از غذا های آسیائی ارائه می دهد که بهترین غذا های این رستوران ترکیبی از غذا های تایلندی و ژاپنی است. رستوران Gold Teak با غذا های تایلندی و بین المللی به صورت ۲۴ ساعته و رستوران Fu Marn Lau نیز با غذا های کانتونی از مشتریان خود پذیرائی می کنند.

twin_towers_hotel_bangkok4bestgasht-qpr.jpg

مرکز اسپا هتل با ارائه خدمات ماساژ تایلندی و درمان های متعدد نظیر آروماتراپی تجربه ای بکر از لذت و سلامتی را برای مهمانان فراهم می کند و باشگاه سلامت نیز که در طبقه پنجم برج جنوبی واقع شده با سالن بدنسازی، مربیان حرفه ای و تجهیزات ورزشی متنوع مکانی ایده آل برای انجام ورزش ها و تمرین های روزانه می باشد. استخر روباز، جکوزی و سونا از سایر امکانات تفریحی است که مهمانان با اقامت هتل ۴ ستاره تویین تاورز می توانند از آن ها استفاده کنند.

twin_towers_hotel_bangkok1bestgasht-qpr.jpg

پرسنل هتل به زبان های تایلندی، چینی و انگلیسی تسلط دارند و مهمانان می توانند در مورد انتخاب تور های یک روزه و مکان های دیدنی بانکوک با آن ها مشورت داشته باشند و راهنمائی بخواهند. همچنین برای کسانی که با خودرو شخصی سفر می کنند پارکینگ در نظر گرفته شده است. مسافران کسب و کار نیز در این هتل فراموش نشده اند و برای پیشبرد کار های این عزیزان نیز مرکز بیزنس و امکانات جلسه و ضیافت فراهم شده است. خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، میز جلو ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های خانوادگی، روم سرویس، اتاق های عاری از سیگار، سیستم تهویه مطبوع و آسانسور گلچینی از خدمات و امکانات رفاهی ارائه شده توسط هتل چهار ستاره تویین تاورز بانکوک می باشد.

اطلاعات هتل تویین تاورز بانکوک
  • نام لاتین هتل: Twin Towers Hotel Bangkok
  • تلفن هتل: ۶۶۲۲۱۶۹۵۵۵+
  • آدرس هتل: ۸۸Rong Muang, Patumwan, 10330 Bangkok, Thailand
  • موقعیت هتل: Bangkok
 
بالا