برگزیده های پرشین تولز

هتل داماک میسون کور جاردین دبی

netdubi

Registered User
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
338
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
دبی
هتل داماک میسون کور جاردین دبی
هتل 5 ستاره داماک میسون کور جاردین (DAMAC Maison Cour Jardin) در خیابان ابرج دبی واقع شده و 355 آپارتمان لوکس ارائه می دهد که دکوراسیونی به سبک عربی دارند و از پنجره های اتاق، داون تاون دبی کاملا نمایان است. هتل 5 دقیقه رانندگی تا ایستگاه متروی "بیزنس بی" فاصله دارد و همچنین خیابان "بی" که مملوء از رستوران ها و مغازه هاست در چند قدمی هتل واقع شده است. همه آپارتمان ها بزرگ هستد و نور مناسبی دارند و از امکانات آن ها می توان به حمام مجهز، آشپزخانه مجهز، تلویزیون، ماهواره و ... اشاره کرد. در کافه "میسون" این هتل غذاها و نوشیدنی های متنوع بین المللی موجود می باشد و این کافه با دکور زیبای خود چشم انداز تماشایی از کانال دارد.

فاصله هتل تا مرکز مالی بین الملل 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال و فواره 5 دقیقه رانندگی است و مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از اتوبوس شاتل رایگان نیز استفاده نمایند. فرودگاه بین المللی دبی که نزدیک ترین فرودگاه به این هتل می باشد در فاصله 12 کیلومتری هتل است که ترانسفر فرودگاهی بنا به درخواست مسافران ارائه می گردد.
تور دبی پاییز 95
آدرس: Al Abraj Street | Business Bay, Dubai 2286, United Arab Emirates
امکانات هتل داماک میسون کور جاردین دبی
استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، حمام ترکی، باشگاه کودکان، رستوران، نگهداری از کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.


هتل داماک میسون کور جاردین دبی



اتاق هتل داماک میسون کور جاردین دبی



استخر هتل داماک میسون کور جاردین دبی



حمام ترکی هتل داماک میسون کور جاردین دبی



رستوران هتل داماک میسون کور جاردین دبی



اتاق بازی هتل داماک میسون کور جاردین دبی
 
بالا