برگزیده های پرشین تولز

هتل ددمان بوستانجی استانبول

vafa4321

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2015
نوشته‌ها
644
لایک‌ها
6
سن
37
هتل ددمان بوستانجی استانبول
هتل 5 ستاره ددمان بوستانجی (Dedeman Bostanci) در محله بوستانچی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و در سال 2015 برنده نشان ستاره سبز شده است.

این هتل 252 اتاق دارد که همه اتاق ها مجهز به حمام، مینی بار، کتری برقی، سشوار، تلویزیون، ماهواره و ... هستند. در این هتل صبحانه به صورت بوفه، و ناهار و شام به شیوه منوی انتخابی سرو می گردد. در رستوران بوستانچی یا رستوران آدالار که در پشت بام قرار دارد انواع غذاهای بین المللی خوشمره موجود می باشد.

از نظر دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی، با چند دقیقه پیاده روی می توان به نزدیک ترین ایستگاه مترو رسید.

خیابان بغداد که از معروف ترین خیابان های سمت آسیایی استانبول است در 4 کیلومتری هتل می باشد که مسافران تور استانبول می توانند در این خیابان به انواع مراکز خرید و رستوران ها دسترسی داشته باشند. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 37 و تا فرودگاه صبیحا 30 کیلومتر است.

آدرس: Degirmenyolu Cad. No:39/B Bostanci Istanbul, Atasehir, 34752 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ددمان بوستانجی استانبول
باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، روزنامه، سالن زیبایی، آسانسور.





هتل ددمان بوستانجی استانبول



اتاق هتل ددمان بوستانجی استانبول



استخر هتل ددمان بوستانجی استانبول



حمام ترکی هتل ددمان بوستانجی استانبول



رستوران هتل ددمان بوستانجی استانبول
 
بالا