برگزیده های پرشین تولز

هتل دلمون دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
خدمات خوب و همچنین قیمت مناسب هتل های دبی مهمترین عامل افزایش گردشگر تور دبی در رقابت با دیگر مناطق توریستی جهان است یکی از هتل هایی که تا کنون در پی ارائه خدمات خود به مسافران تور دبی توانسته رتبه خوبی را از آن خود کند، هتل دلمون است.

هتل دلمون دبی یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های چهار ستاره دبی است که با قیمتی مناسب وکیفیتی خوب و در خور مهمانان تور دبی پذیرایی میکند که در منطقه دیره و خیابان های پر رفت و آمد الرقه واقع شده است این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دبی و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .

delmon_hotel_dubai_10.jpg


موقعیت جغرافیایی مناسب هتل دلمون دبی نسبت به متروی Al Riqa، برج ساعت دوبی و آبنمای دوبی موجب شده تا تور هتل دلمون دبی چه برای گردشگرانی که به گشت و گذار میپردازند و چه مسافران کاری که کار و کنفرانس پیش رو دارند به پایگاهي عالی تبدیل شود. ایاب وذهاب روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی بهنگام برپایی نمایشگاه های عمده در اختیار علاقه مندان قرارداده شده است.
اتاق های تور دبی هتل دلمون هم بسیار مناسبند همه این اتاق ها دارای محیطی تمیز و سالم هستند و از سیستم تهویه بهره مند هستند.

delmon_hotel_dubai_6.jpg
 
بالا