برگزیده های پرشین تولز

هتل دی کرنر پارک آنتالیا

samaneh12

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1,528
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
آنتالیا
هتل دی کرنر پارک آنتالیا
هتل 4 ستاره دی کرنر پارک (The Corner Park Hotel) در مرکز شهر آنتالیا در 50 متری ساحل کنیالتی واقع شده و 74 اتاق بزرگ با امکانات وای فای رایگان، حمام، تلویزیون، ماهواره، مینی بار ارائه می دهد که همه اتاق ها کف پوش پارکت دارند و به رنگ های قهوه ای و بژ دکوراسیون شده اند، همچنین از بالکن اتاق ها چشم انداز زیبایی از دریا، کوه و شهر نمایان است. مهمانان تور آنتالیامی توانند غذای خود را یا در رستوران و یا در تراس میل کنند و از جشم انداز آب های زیبای مدیترانه لذت ببرند.

مسافران تور آنتالیا برای ورود به ساحل بین المللی و زیبای کنیالتی باید هزینه ورودی پرداخت کنند.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشکری مثل مرکز فرهنگی آتاترک 1 کیلومتر، تا شهر قدیم کلاچی 5 کیلومتر، تا مینی سیتی 100 متر و تا آکواریوم آنتالیا 200 متر است.

از مراکز خرید معروف و نزدیک هتل، مرکز خرید میگروس است که در فاصله 1 کیلومتری هتل قرار دارد.

از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، یک ترمینال اتوبوس در 5 کیلومتری هتل است که امکان رفت و آمد به مناطق زیبای این شهر را با هزینه ای مناسب برای مسافران تور آنتالیا فراهم می کند.

آدرس: Arapsuyu Mahallesi, Akdeniz Bulvarı, 603. Sokak, No:2 Konyaalti, 07070 Antalya, Turkey

امکانات هتل دی کرنر پارک آنتالیا
استخر فضاب باز، باغ، ساحل اختصاصی، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، تبدیل ارز، خدمات گردشگری، نگهداری از چمدان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی اتاق جلسه، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، اتاق خانوادگی، سوییت عروس، صندوق امانات، آسانسور، سیستم تهویه.









هتل دی کرنر پارک آنتالیا



چشم انداز هتل دی کرنر پارک آنتالیا



هتل دی کرنر پارک آنتالیا



رستوران هتل دی کرنر پارک آنتالیا



استخر هتل دی کرنر پارک آنتالیا



اتاق هتل دی کرنر پارک آنتالیا
 
بالا