برگزیده های پرشین تولز

arioparvaz

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
3
سن
23
هتل رامادا آنکارا در خیابانTunaliHilmiواقع شده و درنزدیکی مراکز تفریحی آنکارا می باشد. این هتل دارای ۲ رستوران است و اتاق های آن دارای تلویزیون و سرویس اینترنت بی سیم می باشند. در اتاق ها یک بار کوچک و قهوه ساز هم وجود دارد. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هستند. دررستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. این هتل تا پارلمان ترکیه ۶۰۰ متر فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی، اسپانیایی، عربی و ترکی صحبت می کنند.
1.jpg

امکانات هتل رامادا آنکارا
باغ
اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.
غذاونوشیدنی: رستوران و بار
پارکینگ: هتل دارای پارکینگ نمی باشد.
خدمات: ترانسفر فرودگاهی، رختشورخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، سالن برگزاری جلسات، آسانسور، روزنامه، مرکز تجاری، فروشگاه، امکانات ویژه معلولین، سیستم تهویه، گشت شهری، سالن برگزاری جلسات

5.jpg

6.jpg


7.jpg

قوانین هتل رامادا
ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از ۱۴:۰۰
ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا ۱۲:۰۰
هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.
کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر ۶ سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر ۲ سال می تواند بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده کودکان ۷ تا ۱۲ سال از تخت اضافه برای هر شب ۲۰ یورو می باشد. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد.
میهمانان نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

11.jpg


برای رزرو هتل رامادا آنکارا، تور ترکیه و تور آنکارا دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

آژانس آریو پرواز پرشین 88543424
 
بالا