برگزیده های پرشین تولز

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
اگر به دنبال یک هتل 4 ستاره لوکس وزیبا درمرکز مثلث طلایی کوالالامپور می باشید. هتل رویال بنیتانگ کوالالامپور مالزی یک انتخاب مناسب برای مسافران تور مالزی است که خواستار یک تعطیلات زیبا وبه یادماندنی ازسفربا تور مالزی می باشند.این هتل به دلیل فاصله 455 دقیقه به فرودگاه بین اللملی کوالالامپور و دسترسی راحت به مراکز خرید Berjaya TimesوLot 10 ونزدیکی به قطار سنترال مورد توجه تعداد زیادی از مسافران تور مالزی است .ویو هتل نمای زیبای شهر کوالالامپور را به تصویر کشیده است.

امکانات هتل رویال بینتانگ کوالالامپور:

این هتل برای رفاه مسافران تور ارزان مالزی کلیه امکانات را برای شما عزیزان فراهم نموده است.سالن بدنسازی با وسایل پیشرفته برای ان دسته از مسافران تور مالزی که در برنامه روزانه زندگی ورزش می کنند.برای ارامش وریلکس شدن شما عزیزان استخرروباز وسونا وجکوزی همچنین اب گرم و ماساژ به همراه صندلی های ویژه حمام اب گرم ارائه شده است.اگراین مسافرت یک مسافرت کاری است .سالن های مدرن وشیک با کلیه امکانات در سالن کنفراس هتل برای ارائه یک مسافرت کاری تهیه شده است.به همراه خدمات مورد نیاز وضروری که شاید در سفر لازم باشد وشما به مناطق اشنایی نداشته باشید.از جمله صرافی ، کپی وفکس ، صندوق امانات ،اینترنت پرسرعت، کافی نت ،کافی شاپ های مدرن وشیک با ارائه بهترین دسرها ونوشیدنی های محلی وبین اللملی وغیره .رستوران های شیک ،مدرن وتمیز با محبوب ترین غذاهای محلی وبین اللملی از خدمات ویژه این هتل می باشد.

خدمات خانه داری ونظافت کلیه اتاق ها در طول سفر که درهتل اقامت دارید.همچنین شستشوی لباس هایی که در سفر کثیف می باشند به همراه وسایل اتوکشی می باشد. این هتل شیک و لوکس منتظر شما عزیزان در ایام تعطیل می باشد.

اتاق هتل رویال بنیتانگ کوالالامپور مالزی :

این هتل با 400 اتاق زیبا وکلیه امکانات شامل: تلویزیون ال سی دی ،یخچال ، اینترنت پرسرعت ، حمام های تمیز،شیک ومدرن با سنگ مرمربه همراه سشوار ووسایل بهداشتی وآرایشی ،مبلمان راحتی وشیک وتخت راحت با ملافه های تمیز وضدعفونی شده است.سیستم تهویه مطبوع وگرمایشی وسرمایی مناسب که درهر اتاق برای مسافران تور ارزان مالزی ارائه شده است.

برای داشتن یک تور مسافرتی راحت ومطمئن همین الان گوشی را ودارید وبه شماره 53 27 33 22 گشت نوید حاصل فرمائید.

آژانس گشت نوید با ارائه بهترین تورهای داخلی و تورخارجی با نیروی مجرب وپرتلاش برای جلب رضایت شما عزیزان بی وقفه منتظر است.ارامش در سفررا با ما تجربه کنید.برای اطلاع از قیمت تور مالزی با ما تماس حاصل نمائید.
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
هتل رویال بینتانگ کوالالامپور موقعیتی عالی در مثلث طلایی کوالالامپور، قطب خرید و سرگرمی شهر دارد. هتل در منطقه بوکیت بینتانگ قرار گرفته، محله‌ای که به منطقه جشن و شادی شهر شهرت یافته است. در این منطقه در گوشه و کنار تعداد زیادی کافه، رستوران و باشگاه زندگی شبانه وجود دارد. مال‌هایی مانند پاویلیون (10 دقیقه پیاده‌روی از هتل) و سونگی وانگ پلازا (7 دقیقه پیاده‌روی) به راحتی در دسترس هستند. مال تایمز اسکوئر یک شهربازی سربسته را هم در خود جای داده و با 10 دقیقه پیاده‌روی از محل هتل قابل دسترسی است. ایستگاه‌های مونوریل شهر در اطراف هتل، امکان دسترسی به تمام نقاط شهر را فراهم می‌کنند. ایستگاه‌های Imbi و Bukit Bintang در فاصله حدودا 5 دقیقه‌ای از هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار گرفته‌اند. برای رسیدن به منطقه KLCC و برج‌های دوقلوی پتروناس حدود 10 دقیقه سواری لازم است. بسته به میزان ترافیک، رسیدن به فرودگاه حدود 50 دقیقه زمان می‌خواهد.

منبع: سایت آوای بورالان
 
بالا