برگزیده های پرشین تولز

هتل ریکسوس باب البحر دبی

vafa321

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2014
نوشته‌ها
4,427
لایک‌ها
10
سن
38
هتل ریکسوس باب البحر دبی
هتل 5 ستاره یوال ریکسوس باب البحر (Rixos Bab al Bahr) در جزیره آرام و مرجانی راس الخیمه دبی واقع شده است. این هتل با امکانات رفاهی کامل، چیدمان بینظیر اتاق ها، رستوران های خاص و چشم انداز زیبای خود یکی از بهترین هتل های 5 ستاره خاور میانه می باشد. همه خدمات این هتل و همه غذاها و نوشیدنی های رستوران های این هتل، به جز غذاهای خیلی خاص، رایگان و بدون هزینه اضافی می باشد. طراحی هرمی شکل هتل باعث شده که همه 650 اتاق این هتل از چشم انداز زیبای خلیج فارس بهره مند باشند. در لابی بزرگ هتل تلویزیون و اینترنت پر سرعت موجود می باشد. تالار اصلی هتل که ورودی جداگانه ای از هتل دارد با ظرفیت 880 نفر آماده برگزاری انواع مراسم عروسی، کنفرانس ها و مراسم های مختلف می باشد. این هتل 3 اتاق جلسه به گنجایش 58 تا 120 نفر دارد که جلسات مهم کاری و بیزنسی در آنجا انجام می گردد.

هتل ریکسوس باب البحر 1 رستوران بوفه بین المللی، 6 رستوارن با منوی انتخابی و 6 کافه دارد که غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ای را به مسافران تور دبی ارائه می دهند.

کلیه خدمات اسپا، ماساژ و استخر رایگان است.

فاصله هتل تا مرکز شهر راس الخیمه 25 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 60 دقیقه رانندگی است.
درتور دبی نوروز 96از این مکان دیدن کنید

آدرس: Marjan Island, 14744 Ras al Khaimah, United Arab Emirates

امکانات هتل ریکسوس باب البحر دبی
استخر فضای باز، باغ، ساحل، باشگاه کودکان، بازی های آبی، کافه، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، عابر بانک، خدمات گردشگری، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سیستم تهویه.





هتل ریکسوس باب البحر دبی



استخر هتل ریکسوس باب البحر دبی



تراس آفتاب هتل ریکسوس باب البحر دبی



استخر هتل ریکسوس باب البحر دبی



اتاق هتل ریکسوس باب البحر دبی



رستوران هتل ریکسوس باب البحر دبی
 
بالا