برگزیده های پرشین تولز

هتل سنت رجیس استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38

در صورت تمایل ، می توانید در هنگام رزرو تور استانبول یکی از هتل های شیشلی استانبول را انتخاب کنید . شیشلی محل اقامت قشر ثروتمند است و هتل ها در این منطقه گران و سطح بالا می باشند . هتل های شیشلی به دلیل اینکه نزدیک ترین مکان به محله نیشان تاشی که سفارت انگلستان است مورد استقبال مسافرینی که دارای وقت سفارت انگلستان هستند واقع می شود . فاصله این خیابان تا میدان تکسیم با اتوبوس ۵ دقیقه می باشد . در اینجا با یکی از هتل های این منطقه با نام هتل سنت رجیس آشنا می شویم .
the_st-regis_hotel_istanbul_3turkey-qpr.jpg

هتل سنت رجیس استانبول

هتل سنت رجیس استانبول در منطقه مارمارا و خیابان شیشلی و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد . فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه استانبول حدود 1.1 کیلومتر ، تا موزه و مسجد ایا صوفیه 4.5 کیلومتر و تا ییلدیز پارک حدود 2 کیلومتر می باشد . نزدیکترین فرودگاه به هتل سنت رجیس ، فرودگاه آتاتورک است که 16 کیلومتر با هتل فاصله دارد . در ضمن این هتل از مرکز نمایشگاه و همایش‌های استانبول تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد . از این هتل ، دسترسی راحت به وسلیه نقلیه عمومی ، امکان پذیر است و ایستگاه مترو عثمان بی تنها 900 متر با هتل فاصله دارد .

the_st-regis_hotel_istanbul_1turkey-qpr.jpg

هتل 5 ستاره سنت رجیس استانبول

هتل 5 ستاره سنت رجیس ۱۱۸ اتاق دارد و اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع ، تلویزیون مسطح ، مینی‌بار و حمام خصوصی ، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند . برخی از اتاق های هتل دارای قسمت نشیمن می باشند و اکثر اتاق ها مجهز به تراس و یا بالکن است . این هتل که یکی از شیک ترین هتل های استانبول است دارای انواع مختلف اتاق است و اقامت های خانوادگی در این هتل بسیار لذت بخش است . اقامت تمام کودکان زیر ۲ سال در صورت استفاده از تخت های کودک رایگان است و تمام کودکان زیر ۱۲ سال در صورت استفاده از تخت های اضافه رایگان است .

the_st-regis_hotel_istanbul_6turkey-qpr.jpg

هتل 5 ستاره سنت رجیس استانبول

خدمات و امکانات هتل سنت رجیس استانبول شامل رستوران ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، سونا ، ماساژ ، جکوزی ، خدمات تبدیل ارز ، سرویس اتاق ، صندوق امانات ، سالن اجتماعات ، آرایشگاه ، وای‌فای رایگان ، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ می باشد . ترانسفر به فرودگاه (دارای هزینه اضافی) ، اجاره اتومبیل ، آسانسور ، اتاق عروس ، امکانات اتاق VIP ، اتاق خانوادگی ، سالن آرایش و زیبایی ، امکانات برای معلولین ، اتاق های بدون سیگار ، روزنامه ، فروشگاه کادویی و مینی مارکت از دیگر خدمات هتل هستند . این هتل 5 ستاره یک هتل مناسب برای تور استانبول است .
 
بالا