برگزیده های پرشین تولز

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,887
لایک‌ها
15,987
محل سکونت
@takhfif_100
هتل ارم کیش

نظرات مردم درباره هتل ارم کیش

امکانات هتل ارم کیش



هتل 4 ستاره بزرگ ارم در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.
هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان از آبنمای سرامیکی آن برای شنا استفاده نمود.
برای استفاده میهمانان از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی وقایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان گرفته شده است.
هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 42.800 مترمربع احداث گرديده.
هتل ارم کیش دارای824 تختکه تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن يك تختخواب اضافى (extrabed) را دارند و در كل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت ای داخل محوطه قابل بهره بردارى مى باشد.
نکته جالب هتل ارم کیش اینه که 70 درصد از اتاق های آن به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

*لازم به ذکر است که دوستان در جریان باشند هتل بزرگ ارم از ابتدای سال 1391 به دلیل کم کاریهای اخیر و افت در سرویس دهی و کیفیت اتاقهای هتل از 5 ستاره به 4 ستاره تغییر پیدا کرده است و سوئیتهای درون محوطه دیگر به عنوان هتل 3 ستاره معرفی نمیگردد و تنها به نام سوئیت آپارتمان محسوب میشوند.*
انواع اتاقهاي هتل ارم کیش :
 
بالا