برگزیده های پرشین تولز

هتل سیتی سنتر استانبول

vafa4321

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2015
نوشته‌ها
644
لایک‌ها
6
سن
38
هتل سیتی سنتر استانبول
هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول پس از بازسازی در اول مارس 2014 در مرکز شهر استانبول گشایش یافت این هتل در 100 متری میدان تقسیم و نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد و از اینرو انواع اماکن تفریحی، رستوران، کافه و مرکز خرید را در اطراف خود دارد و در مجاورت این هتل مرکز نمایشگاهی استانبول قرار گرفته است.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و تا ایستگاه متروی آکسارای 300 متر میباشد. آثار تاریخی استانبول از جمله کاخ تاپکاپی و مسجد کبود در 3 کیلومتری هتل قرار دارند. همچنین هتل با بازار بزرگ نیم ساعت فاصله دارد.

این هتل 3 کافه ی مخصوص نوشیدنی دارد که یکی از آنها در لابی مستقر شده و دارای 2 رستوران است که یکی از آنها بر بام هتل جای گرفته است. کلیه اتاق های هتل سیتی سنتر مجهز به تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال هستند.اقامت در این هتل آسایش و رفاه دلچسبی را برای مسافران تور استانبول پاییز 95 به ارمغان می آورد.

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول
رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار-خانه داری، خشکشویی، صرافی، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، فکس و کپی، ماساژ، جکوزی، سونا ، حمام ترکی و بخار ، سوئیت مخصوص تازه عروس





هتل سیتی سنتر استانبول



اتاق هتل سیتی سنتر استانبول



اتاق هتل سیتی سنتر استانبول



اتاق هتل سیتی سنتر استانبول



رستوران هتل سیتی سنتر استانبول
 
بالا