برگزیده های پرشین تولز

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
با هتل سیتی سنتر استانبول در مرکزشهراقامت کنید
هتل سیتی سنتر استانبول یکی از هتل های چهار ستاره استانبول و در مجاورت با میدان تکسیم قرار دارد یکی از مناسب ترین هتل های تور ارزان استانبول است واز معروف ترین میدان های استانبول است وهرکس که حتی یکار به استانبول رفته است آن را میشناسد.

در نزدیکی هتل یک ایستگاه مترو نیز قرار دارد که این یک امتیاز عالی است برای کسانی که در این هتل اقامت دارند که میتوانند با این ایستگاه به اکثر نقاط شهردسترسی داشته باشند همچنین این هتل فاصله چندانی با خیابان استقلال ندارد خیابان استقلال پراز کافه و بار ورستوران است که شما میتوانید با رفتن به این خیابان می توا نید از مغاز های که در خیابان موجود است دیدن کنید خیابان استقلال دارای طیف گسترده ای از مکان های دیدنی وتفریحی است.

در ضمن رستوران هتل سیتی سنتر استانبول در پشت بام هتل واقع است که مشرف به بسفر وکاخ توپ کاپی است صبحانه در رستوران به صورت بوفه سرو میشود منوی غذای نهار وشام شامل غذاهای دریایی میشود.

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول
این هتل همچنین امکانات دیگری هم دارد از جمله داشتن استخر وسونا و ماساز درمانی شما می توانید اوقات فراغت خودرا در استخر به آب تنی مشغول باشید و همچنین درون استخر همانند پارک آبی است که هیجان این آب تنی را چندین برابر میکند ماساژ ترکی از ماساژ های معروف ترکیه است شما میتوانید باتجربه این ماساژ تمام خستگیای سفر را از خود دور کرده وادامه سفر را دل چسب تر کرده هتل یک پارکینگ هم دارد حمام های هتل لوکس است وکف آن از سنگ مرمر است سشوار،حوله،تخت های دونفره،و... ازدیگر امکاناتی است که می شود برای این هتل چهار ستاره نام برد.

%D9%87%D8%AA%D9%84%20%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C%20%D8%B3%D9%86%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84(2).jpg


سایت تورز پرس در زمینه تور های داخلی وخارجی فعالیت داردواطلاعات مفیدی را دارد در زمینه هتل سیتی سنتر استانبول،قیمت تور استانبول، تور ارزان استانبول شما می توانید با رفتن به این سایت اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید.
 
بالا