برگزیده های پرشین تولز

هتل سیری ستهورن بانکوک

arioparvaz

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
3
سن
23
هتل سیری ستهورن بانکوک تجسم یک زندگی‌ آرام در هیاهوی شهر است. این هتل واقع در خیابان سالادأنگ از خاصیتی برخوردار است که فاصله آن تا مراکز شلوغ در حدی است که هم دسترسی به آن ها آسان است و هم شلوغی آن باعث بر هم زدن آرامش شما نمی‌شود. این هتل با در اختیار گذاشتن سرویس ون رایگان تا اولین ایستگاه قطار و پارک لومپینی که تنها ۶۰۰ متر تا هتل فاصله دارند آسایش را برای مهمان‌ها به ارمغان میاورد. این ساختمان ۱۹ طبقه شامل اسپا بازسازی شده هفت بهشت، باشگاه بدن سازی، استخر در فضای باز، محل بازی کودکان، مرکز تجاری، اتاق‌های ملاقات، اتاق آواز،خشکشویی، و بار و کافه معروف لیکویید می باشد.

10.jpg

برای داشتن اقامتی آرامش بخش و فوق‌العاده هتل سیری را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید.
1.jpg

میز جلو ۲۴ ساعته، سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، انتقال فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول ،بار داخل استخر، نگهداری از کودکان، بار، پارک ماشین، کافی شاپ، دستگاه خود پرداز، خدمات شاتل، دربان، صرافی، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده ،ملاقات امکانات، مطبوعات، کلوپ شبانه نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، ترانسفر فرودگاهی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام ، استخر در فضای باز، سونا، وان ابگرم، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، اسپا، سونای بخار، استخر کودکان،زمین بازی کودکان، باغ، سوئیت
11.jpg



13.jpg

برای رزرو هتل سیری ستهورن بانکوک، تور تایلند و تور بانکوک دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

آژانس آریو پرواز پرشین 88543424
 
بالا