برگزیده های پرشین تولز

saliiii

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2015
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
0
سن
42
محل سکونت
استانبول
هتل 5 ستاره شرایتون آتاکوی استانبول در محله آتاکوی مارینا و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول بنا شده است. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت می باشد. در نزدیکی هتل شرایتون مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل سالن تناسب اندام و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانان قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.











امکانات هتل شرایتون آتاکوی استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، بار، سرویس نگهداری کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه ماشین، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، گرمایش و...

امکانات ورزشی: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، مرکز بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری . برای استفاده از امکانات این هتل حتما با تور استانبول همراه شوید .









 
بالا