برگزیده های پرشین تولز

arioparvaz

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2015
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
3
سن
23
هتل شرایتون کوالالامپور هتلی باشکوه و مدرن است که در منطقه شناخته شده مثاث طلایی کوالالامپور و خیابان سلطان اسماعیل واقع شده است . در کل موقعیت قرار گیری این هتل 5 ستاره بسیار ویژه و ممتاز می باشد ، چرا که بسیاری از مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی از هتل شرایتون کوالالامپور قابل دسترس است . به عنوان مثال ایستگاه متروی وانگی و ایستگاه منو ریل توانکو در نزدیکی آن قرار داشته ، محله چینی ها و بازار مرکزی و مراکز خرید خیابان بوکیت بین تنگ نیز در 2.7 کیلومتری این هتل مجلل قرار گرفته است . فرودگاه بین المللی کوالالامپور هم 46 کیلومتر تا هتل فاصله دارد . ساختمان هتل بسیار مدرن و بلند است و دارای طراحی داخلی لوکس و زیبایی می باشد .
sheraton3.jpg


نکته ای که در آخر به آن اشاره می کنیم این است که مجموعه هتل های شرایتون مجهز به تاپ ترین اماکانات بوده و با به کارگیری بهترین پرسنل و کادر خدماتی ، کامل ترین سرویس ها را به گردشگران تور کوالالامپور ارائه کرده و اقامتی آرامش بخش را برای ایشان ایجاد می کند .
sheraton-hotel.jpg

برای رزرو هتل شرایتون کوالالامپور، تور مالزی و دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم.
آژانس آریو پرواز پرشین 88543424
 
بالا