برگزیده های پرشین تولز

هتل فور سیزن بسفر استانبول

istanbulnet

Registered User
تاریخ عضویت
25 می 2016
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
0
سن
28
محل سکونت
استانبول
هتل فور سیزن بسفر استانبول
هتل فور سیزن بسفر استانبول Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus جز هتل های ۵ ستاره استانبول است. هتل فور سیزن بسفر استانبول در نزدیکی بسفر واقع شده و یک محل اقامت عالی در استانبول برای مسافران تور استانبول است است. کاخ Çirağan و موزه ی Naval در نزدیکی این هتل هستند. میهمانان تور استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به نقاط تفریحی گردشگری تور استانبول دسترسی داشته باشند.

ساختمان این هتل یک کاخ بازسازی شده از قرن ۱۹ از دوران عثمانی است که در امتداد بسفر واقع شده است. این هتل لوکس و مدرن معماری تاریخی دارد. هتل دارای استخر سرپوشیده و استخر در فضای باز و یک باغ زینتی است و تراس هتل مشرف به مناظر زیبایی از بسفر می باشد. اتاق های هتل دکوراسیونی شیک دارند و مبله هستند و مجهز به سیستم تهویه می باشند. در اتاق ها تلویزیون، ماهوره، بار و میز کار وجود دارد و اتاق ها دارای سیستم امنیتی هستند. رستوران Aqua دارای تراس است و غذاهای ترکی و ایتالیایی و مدیترانه ای در آن سرو می شود. صبحانه ی بین المللی به صورت بوفه در این هتل برای مهمانان تور استانبول سرو می شود. انواع کباب و ماهی کبابی و سالادهای تازه در Pool Grill سرو می شود. برای صرف نوشیدنی هم می توان به لژ هتل رفت. این هتل لاکچری دارای باشگاه ورزشی و سونا و حمام ترکی هم می باشد. پذیرش هتل فور سیزن بسفر استانبول هر ۷ روز هفته ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان تور استانبول است. هتل فور سیزن بسفر استانبول تا میدان Besiktas چهار دقیقه فاصله دارد.

بهترین امکانات و خدمات در هتل فور سیزن بسفر استانبول در اختیار گردشگران تور استانبول قرار می گیرد تا اقامتی آرام در هتل داشته باشند. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات ویژه برای معلولین می باشد. علاوه بر این، تمام اتاق های هتل دارای امکانات مدرن رفاهی هستند. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه و سیستم گرمایشی هستند و در اتاق ها بار هم وجود دارد. این هتل دارای امکانات تفریحی از قبیل اسخر سرپوشیده و استخر در فضای باز و سونا و باشگاه ورزشی می باشد و میهمانان تور استانبول می توانند در طول مدت اقامتشان با استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی هتل اقامتی فراموش نشدنی در این هتل داشته باشند.

امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول

امکانات تفریحی در فضای باز : استخر در فضای باز، باغ، تراس، تراس آفتابگیر

امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، آبگرم، حمام ترکی، استخر سرپوشیده

غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، امکان صرف صبحانه در اتاق، اسنک بار، رستوران به صورت بوفه، منوی ویژه افراد رژیمی

اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم است.

پارکینگ: هزینه استفاده از پارکینگ هتل برای هر روز ۱۰ یورو است.

خدمات: سرویس اتاق ها، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، صرافخانه، خدمات تورهای استانبول، خدمات بلیط، پذیرش ۴ ساعته، دستگاه خودپراز، دربان، پرستار کودک، اتوشویی، مرکز تجاری، سالن کنفرانس، اتاق های وی آی پی ، فروشگاه، رختشورخانه، سوئیت عروس، سالن زیبایی، سیستم امنیتی، آسانسور، اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است. روزنامه، امکانات ویزه معلولین، سیستم گرمایشی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن

تسلط زبان کارکنان : ترکی – انگلیسی – ایتالیایی – فرانسوی – آلمانی

اطلاعات مهم در خصوص رزرو هتل فور سیزن بسفر استانبول

ساعت تحویل اتاق : از ۱۵:۰۰

ساعت تخلیه اتاق ها : تا ۱۲:۰۰

کودکان و تخت اضافه : هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب ۷۶ یورو است. استفاده از تخت مخصوص کودک برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است. استفاده از تخت های اضافه برای افراد زیر ۱۹ سال رایگان است. در هر اتاق یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد. هزینه های اضافی با هزینه کلی محاسبه نمی شود و باید به طور جداگانه محاسبه شود. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت مخصوص کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ کرد. میهمانان تور استانبول نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند. اگر بیش از ۸ اتاق رزرو کنید قوانین متفاوتی اعمال خواهد شد.

آدرس و تلفن هتل فور سیزن بسفر استانبول

Address: Ciragan Cad. No:28, Besiktas, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

Phone: +90 212 381 4000

برای رزرو هتل فور سیزن بسفر استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. با انتخاب تور استانبول برای سفر به این شهر تاریخی اقامت در این هتل لوکس برای شما مسافران تور استانبول فراهم خواهد شد و سفر بسیار خوبی را خواهید داشت. آژانس مسافرتی رویای چهار فصل برای شما مسافران عزیز تور استانبول بهترین ها را آرزو دارد. جلب رضایت شما باعث پیشرفت ماست.



هتل فور سیزن بسفر استانبول



هتل فور سیزن بسفر استانبول



سوئیت هتل فور سیزن بسفر استانبول



اتاق هتل فور سیزن بسفر استانبول



رستوران سر پوشیده هتل فور سیزن بسفر استانبول



رستوران رو باز هتل فور سیزن بسفر استانبول



کافی شاپ هتل فور سیزن بسفر استانبول



لابی هتل فور سیزن بسفر استانبول



سالن همایش هتل فور سیزن بسفر استانبول



نمای باغ هتل فور سیزن بسفر استانبول



استخر رو باز هتل فور سیزن بسفر استانبول



استخر سرپوشیده هتل فور سیزن بسفر استانبول



مجموعه ورزشی هتل فور سیزن بسفر استانبول



اتاق ماساژ هتل فور سیزن بسفر استانبول



اتاق اسپا و حمام آفتاب هتل فور سیزن بسفر استانبول



حمام ترکی هتل فور سیزن بسفر استانبول
 
بالا