برگزیده های پرشین تولز

هتل لازونی استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
در تور استانبول انتخاب هتل یکی از مهم ترین کارهایی که موقع رزرو تور باید به دقت انجام دهید . تنوع هتل های استانبول بسیار زیاد است و انتخاب کمی دشوار . البته سلیقه و هزینه پرداختی افراد نیز در انتخاب هتل بسیار تاثیر گذار است . در اینجا به معرفی یکی از هتل های 5 ستاره استانبول یعنی هتل لازونی می پردازیم که اقامت در آن با رضایت میهمانان همراه بوده است . هتل لازونی استانبول در قسمت آسیایی شهر واقع شده است و حدود 20 دقیقه تا میدان تکسیم فاصله دارد .
lazzoni_hotel_istanbul_2turkey-qpr.jpg

هتل لازونی استانبول

هتل لازونی ، یکی از مدرن ترین هتل های 5 ستاره استانبول است . فاصله هتل لازونی تا میدان تکسیم حدود 10 کیلومتر است و از هتل ترانسفر رایگان به میدان تکسیم وجود دارد . این هتل در نزدیکی خلیج طلایی قرار دارد و میهمانان هتل می توانند با اقامت در این هتل از تراس اتاق یا سوئیت خود منظره ای زیبا از خلیج طلایی را پیش روی خود داشته باشند . مرکز همایشات هالیک در نزدیکی هتل قرار دارد و از هتل لازونی دسترسی راحتی به شهر قدیمی استانبول خواهید داشت . در ضمن فاصله هتل لازونی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک حدود 25 کیلومتر می باشد . از جاذبه های گردشگری استانبول در نزدیکی هتل می توان به مینیاتورک ، مسجد اِیوپ سلطان و موزه رحمی اِم کوچ اشاره کرد .

lazzoni_hotel_istanbul_6turkey-qpr.jpg

lazzoni hotel istanbul

lazzoni_hotel_istanbul_3turkey-qpr.jpg

lazzoni hotel istanbul

اتاق های هتل لازونی به سبک نئو رنسانس طراحی شده و با اثاثیه ای لوکس چیده شده اند . اتاق ها و سوئیت های هتل از طراحی و مبلمان بینظیری برخوردارند و سبک اروپایی را تداعی می کنند . امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه ، تلویزیون LED ، حمام مرمرین ، صندوق ، مینی بار ، اتو/میز اتو (در صورت درخواست) و … داخل اتاق ها فراهم می باشند . هتل لازونی در مجموع دارای 133 اتاق و سوئیت می باشد .

lazzoni_hotel_istanbul_5turkey-qpr.jpg

اتاقهای هتل 5 ستاره لازونی

lazzoni_hotel_istanbul_1turkey-qpr.jpg

اتاقهای هتل 5 ستاره لازونی

lazzoni_hotel_istanbul_4turkey-qpr.jpg

اتاقهای هتل 5 ستاره لازونی

خدمات و امکانت هتل لازونی ، رفاه را برای میهمانان هتل به همراه دارد . صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس و رایگان سرو می شود . برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از رستورانها و کافه های هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوید . کافه بام هتل لازونی که به شاخ طلایی مشرف است در کل روز باز است . هتل لازونی دارای حمام ترکی ، اتاق ماساژ وی آی پی و 3 اتاق مجزا ی ماساژ ، سونا ، سونای بخار و استخر می باشد . اینترنت بی سیم رایگان ، پارکینگ رایگان ، باشگاه بدنسازی ، مکان مخصوص سیگار کشیدن ، اتاق جلسه ، آرایشگاه ، ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و خدمات اتاق از دیگر امکانات هتل می باشد . اگر قصد خرید دارید ، مرکز خرید هیستوریا و زورولو حدود 7 کیلومتر با این هتل 5 ستاره فاصله دارند .

lazzoni_hotel_istanbul_7turkey-qpr.jpg

هتل 5 ستاره لازونی استانبول
 
بالا