برگزیده های پرشین تولز

هتل لیماک لیمرا آنتالیا

aantalyaa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2016
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
0
سن
30
محل سکونت
آنتالیا
هتل لیماک لیمرا آنتالیا


هتل لیماک لیمرا آنتالیا یکی از بهترین هتل های منطقه کمر این شهر توریستی می باشد که پرترددترین منطقه توریستی می باشد. این هتل با وسعت 140 هزار متر مربع در دامنه کوه المپوس واقع شده است و در سمت راست آن دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد. شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا جالب باشد که بدانند این هتل با آنکه در سال 1998 افتتاح شده ولی به دلیل معماری زیبا و خاصی که داشته جایزه گرفته است.



این هتل متشکل از 680 اتاق بسیار تمیز و لوکس با دکوراسیون مدرن می باشد که مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند در کمال آرامش در اتاق موردنظر خود استراحت کنند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از رنگ های متنوعی استفاده شده است تا دلباز به نظر برسند و مورد رضایت مهمانان عزیز باشد و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از سشوار , حمام , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی , سیستم برودتی و حرارتی مناسب , اینترنت پرسرعت و... را دارد.



از دیگر امکانات این هتل می توان به 6 استخر روباز و بزرگ , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران های مجلل در فضای باز و دلنشین , استخر ویژه برای کودکان , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , میز تنیس , سالن بیلیارد , کافی شاپ , اتاق بازی برای کودکان , فروشگاه و... اشاره کرد.



گردشگران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از تمامی امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت ببرند. همچنین فراموش نکنید که غذاهای ایتالیایی و ترکی رستوران این هتل را حتما نوش جان کنید چون بسیار لذیذ و خوش مزه هستند.

 
بالا