برگزیده های پرشین تولز

هتل متروپل پوکت تایلند

soozan23

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2015
نوشته‌ها
4,052
لایک‌ها
5
سن
32
محل سکونت
تایلند
هتل متروپل پوکت تایلند


هتل متروپل پوکت تایلند از هتل های 4 ستاره پوکت می باشد که در قلب این شهر واقع شده و سعی دارد با ارائه خدمات و امکانات با کیفیت نظر مسافران را به خود جلب کند. دسترسی هتل به مراکز خرید و بازار های محلی مناسب است و فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله 32 کیلومتری آن قرار دارد. ساحل پاتونگ که از زیبا ترین سواحل تایلند و از جاذبه های گردشگری پوکت می باشد فاصله ای 15 کیلومتری با هتل دارد و ساحل Karon و ساحل Kata نیز به ترتیب در 20 و 17 کیلومتری هتل متروپل واقع گردیده اند.

هتل چهار ستاره متروپل به عنوان یکی از هتل های پوکت در قلب شهر، دارای ۲۴۸ اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت اجرائی و سوئیت پرزیدنتال می باشد که برای استراحت مسافران تور لحظه آخری تایلند بسیار مناسب می باشد. کافه متروپل طیف وسیعی از غذا های تایلندی و بین المللی همراه با موسیقی زنده را از 6 صبح تا نیمه شب سرو می کند. تخصص رستوران Fortuna Pavilion نیز در طبخ غذا های چینی است. برای راحتی خانواده هایی که با فرزندان خود به پوکت سفر کرده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود و پذیرش مسافران نیز به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد.

سایر امکانات هتل متروپل پوکت در تور تایلند شهریور 96 :

پارکینگ اختصاصی، دستگاه خودپرداز، صرافی، لاندری، خشکشوئی، روم سرویس، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، مرکز کنفرانس و سرویس پستی,یخچال، تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم، تهویه مطبوع، حمام بزرگ با دوش، لوازم بهداشتی، میز کار و تلویزیون,اینترنت وای فای و ....
تور تایلند از شیراز







 
بالا