برگزیده های پرشین تولز

هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی

marzieh66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آپریل 2016
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
1
سن
37
هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی


هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی (Meritus Pelangi Beach Resort And Spa Langkawi) از جمله هتل های ۵ ستاره و پر طرفدار در لنکاوی می باشد که با ارائه امکانات تفریحی و خدمات بی عیب و نقص جایگاه خود را در میان گردشگران مالزی ارتقا داده است. این هتل که در امتداد ساحل شنی سفید سینانگ واقع شده تا دنیای زیر آب لنکاوی که از معروف ترین جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشد ۲۰ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و فرودگاه بین المللی لنکاوی در ۱۰ کیلومتری آن قرار گرفته است. موزه برنج، مرکز خرید سینانگ و ساحل تنگا از جمله دیدنی های لنکاوی است که در نزدیکی هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت واقع شده اند و گردشگران به راحتی می توانند از آن ها بازدید کنند.

meritus_pelangi_beach_resort_and_spa_langkawibestg.jpg

هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت یکی از برترین اقامتگاه های موجود در لنکاوی و از هتل های ۵ ستاره مالزی است که دارای ۳۵۵ اتاق و سوئیت در ۵۱ کلبه ییلاقی چوبی زیبا جداگانه می باشد و در سال ۱۹۸۹ میلادی به بهره برداری رسیده است. کلبه های این ریزورت دارای تهویه هوای مطبوع با ویویی از استخر، باغ های اطراف، ساحل و یا دریاچه می باشند. اتاق های هتل با ذوق و سلیقه در رنگ های متنوع رنگ آمیزی و مبله شده اند و با امکانات مدرنی که در فضای آرامش بخش آن ها گنجانده شده اقامتی راحت برای گردشگران مالزی به ارمغان خواهند آورد. سیستم تهویه مطبوع، پنکه سقفی، سرویس چای و قهوه، روپوش، دمپائی، اتو و میز اتو، پرده خاموشی، حمام اختصاصی، منطقه نشیمن جداگانه، سشوار، لوازم آرایشی بهداشتی، تلویزیون ال سی دی، میز تحریر، بطری آب و گاوصندوق از جمله تجهیزاتی است که در اتاق های هتل تعبیه شده است همچنین مهمانان می توانند از اینترنت وای فای رایگان برای انجام کار های خود بهره ببرند.

meritus_pelangi_beach_resort_and_spa_langkawi2best.jpg

مهمانان می توانند در رستوران های هتل انواع غذا های خوشمزه و لذیذ آسیایی و بین المللی را سرو کنند و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرند. در فضای اصلی هتل، مهمانان می توانند در استخر های شنا آب تنی کنند و در کنار استخر روی صندلی های ویژه و چتر های آفتاب گیر استراحت کنند و حمام آفتاب بگیرند و یا از خدمات ماساژ در مرکز اسپا و ساحل بهره ببرند. همچنین انواع درمان های بدن و صورت نظیر آروماتراپی در آبگرم هتل در دسترس است و مهمانان می توانند برای پیگیری ورزش های روزانه ای که قبل از سفر انجام می دادند به مرکز تناسب اندام هتل که مجهز به انواع دستگاه ها و امکانات ورزشی است مراجعه کنند. چون این هتل در ساحل واقع شده امکان انجام انواع ورزش های آبی، ماهیگیری، اسکی روی آب و پاراسیلینگ فراهم شده است. اسکواش، سونا، دوچرخه سواری، اتاق بخار، کلوب کودکان، زمین بازی کودکان، تنیس، پینگ پنگ، دارت و مینی گلف از دیگر امکانات تفریحی مریتوس پلانگی بیچ ریزورت به عنوان یکی از برترین هتل های لنکاوی می باشد. با استفاده از امکانات موجود در هتل گردشگران می توانند اقامتی رویایی در جزیره زیبای لنکاوی تجربه کنند.

meritus_pelangi_beach_resort_and_spa_langkawi1best.jpg

هتل پنج ستاره پلانگی بیچ ریزورت خدمات و امکانات رفاهی متعددی برای آسایش مهمانان ارائه می دهد که مهم ترین و پر کاربرد ترین آن ها عبارتند از: دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، مبادله ارز، میز جلو ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، کرایه خودرو، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، امکانات برای مهمانان ناتوان، امکانات اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس.

اطلاعات هتل مریتوس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی
  • نام لاتین هتل: Meritus Pelangi Beach Resort And Spa Langkawi
  • تلفن هتل: ۶۰۴۹۵۲۸۸۸۸+
  • آدرس هتل: Pantai Cenang, 07000 Langkawi, Kedah Darul Aman, Malaysia
  • موقعیت هتل: Langkawi
meritus_pelangi_beach_resort_and_spa_langkawi3best.jpg

 
بالا