برگزیده های پرشین تولز

هتل مکس رویال آنتالیا

samaneh12

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1,528
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
آنتالیا
هتل مکس رویال آنتالیا
هتل 5 ستاره مکس رویال (Maxx Royal) آنتالیا در منطقه بلک در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. از امکانات خاص این هتل 7 استخر و 5 رستوران است و همچنین یک زمین گلف با کلاس جهانی نیز در محوطه هتل موجود می باشد.

هتل مکس رویال آنتالیا، 512 اتاق دارد که سوییت های این هتل با رنگ های آرامش دهنده دکور بندی شده اند و کف پوش چوبی دارند و مجهز به امکانات مینی بار، تلویزیون و ... می باشند.

انواع غذاهای ژاپنی، مدیترانه ای، یونانی و ترکی در رستوران های این هتل سرو می شود. این هتل 13 بار دارد که هر کدام طراحی و دیزاین خاص خود را دارند. مرکز اسپا شامل اتاق های ماساژ، مراکز مراقبت از پوست و حمام ترکی سنتی است که یک تیم از این مرکز، روزانه فعالیت ها و ورش های آبی مفرحی را در ساحل برگزار می کند.

در 1 کیلومتری این هتل رستوران ها و مغازه های مختلفی وجود دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند از آن ها دیدن کنند. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است.

آدرس: İskele Mevkii, Belek, 07506 Belek, Turkey

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا
باغ، تراس، استخر فضای باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، زمین گلف، اتاق بازی، اسپا، ماساژ، زمین بازی کودکان، بیلیارد، میز تنیس، موج سواری، دارت، کتابخانه، شیرجه، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، باشگاه کودکان، پارک آبی، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از چمدان، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، سرویس شاتل، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه، فروشگاه، کرایه اتومبیل، آسانسور، سالن زیبایی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در اماکن عمومی.






هتل مکس رویال آنتالیا



هتل مکس رویال آنتالیا



هتل مکس رویال آنتالیا



هتل مکس رویال آنتالیا



اتاق هتل مکس رویال آنتالیا



ستوران هتل مکس رویال آنتالیا



هتل مکس رویال آنتالیا



استخر هتل مکس رویال آنتالیا



حمام ترکی هتل مکس رویال آنتالیا
 
بالا