برگزیده های پرشین تولز

saliiii

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2015
نوشته‌ها
428
لایک‌ها
0
سن
42
محل سکونت
استانبول
هتل نیهال دبی



هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....













مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95
 
بالا