برگزیده های پرشین تولز

هتل هاری مارتین استانبول

تورترکیه

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2016
نوشته‌ها
1,680
لایک‌ها
2
سن
27
محل سکونت
ترکیه
هتل هاری مارتین استانبول
هتل هاری مارتین استانبول در منطقه Merter استانبول واقع شده است و یک هتل زیبا و لوکس ۵ ستاره است که امکانات بسیار خوب و کاملی را به مسافران تور استانبول ارائه می دهد. این هتل در نزدیکی فرودگاه استانبول, کلیسای چوره, دیوار قسطنطنیه قرار دارد و امکانات خوبی مانند: آبگرم با سرویس کامل, استخر سرپوشیده, باشگاه سلامت, دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی, یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته, ۲ رستوران, کافی شاپ, کافه ها, خدمات دربان, خدمات عروسی, استخر کودکان, سونا, کارکنان چند زبانه, شاتل فرودگاهی, پارکینگ, لابی با پذیرش ۲۴ ساعته. با تور استانبول همراه شده و با اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس سفر پر از خاطره و آرامش را تجربه کنید.

اتاق مهمانان تور استانبول در هتل هاری استانبول به زیبایی تزئین شده و دارای امکانات خوبی مانند: تهویه مطبوع, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای, کتری برقی, مینی بار, صندوق امن, دستشویی, حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان است و خدمات اتاق به میهمانان تور استانبول ارائه می شود. هر روز صبح صبحانه به سبک بوفه برای مهمانان تور استانبول آماده می شود و دیگر وعده های غذایی نیز در رستوران زیبای هتل با مواد اولیه با کیفیت برای مهمانان تور استانبول آماده می شود همچنین میهمانان تور استانبول می توانند یک نوشیدنی با طراوت را از نوار لابی در هتل سفارش دهند. فرودگاه آتاتورک در ۱۰ کیلومتری هتل است.

امکانات هتل هاری مارتین استانبول: تنیس روی میز, سونا, مرکز تناسب اندام, آبگرم و مرکز سلامتی, ماساژ, حمام, استخر سرپوشیده (تمام سال), صبحانه در اتاق, رستوران (سفارش غذا از منو), رستوران (بوفه), منو **** غذایی ویژه (در صورت درخواست).

خدمات هتل هاری این استانبول: خدمات اتاق, خدمات شاتل (هزینه اضافه), میز پذیرش ۲۴ ساعته, صرافی, خدمات دربان, لباسشوئی, خدمات اتو, امکانات نشست, ضیافت, فکس, فتوکپی, باربر, خدمات زیبایی, کارگاه, امکانات اتاق VIP, روزنامه, مجموعه لباس عروس, صندوق امن, تسهیلات ویژه معلولان, آسانسور, گرمایش.



هتل هاری مارتین استانبول



هتل هاری مارتین استانبول



سوئیت هتل هاری مارتین استانبول



اتاق هتل هاری مارتین استانبول



رستوران هتل هاری مارتین استانبول



رستوران هتل هاری مارتین استانبول



سالن میتینگ هتل هاری مارتین استانبول



سالن همایش و کنفرانس هتل هاری مارتین استانبول



استخر هتل هاری مارتین استانبول



حمام سنتی هتل هاری مارتین استانبول



حمام آفتاب و اسپا هتل هاری مارتین استانبول



سرویس بهداشتی هتل هاری مارتین استانبول



مرکز تناسب اندام هتل هاری مارتین استانبول
 
بالا