برگزیده های پرشین تولز

هتل هالیدی این شیشلی استانبول

istanbulnet

Registered User
تاریخ عضویت
25 می 2016
نوشته‌ها
231
لایک‌ها
0
سن
28
محل سکونت
استانبول
هتل هالیدی این شیشلی استانبول
این هتل چند دقیقه با منطقه ی تقسیم و مرکز خرید Nisantasi فاصله دارد و اتاق هایی با تهویه مطبوع و Wi-Fi رایگان ارائه می دهند. این اتاق ها دارای یک حمام و مرکز تندرستی نیز می باشند. تمامی اتاق ها دارای دکوری زیبا که شامل مبلمان با کفپوش های چوبی می شود هستند. هر یک از اتاق ها با صندلی های راحتی، تلویزیون های صفحه تخت ماهواره ای و مینی بار مجهز شده اند. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را در یک فضای شیک سرو می کند. انواع نوشیدنی های محلی در بار پشت بام که دارای منظره پانورامایی شهر می باشد، برای مهمانان تور استانبول موجود می باشد. با انتخاب تور استانبول برای سفر به این شهر تاریخی در این هتل 5 ستاره اقامت خواهید داشت و سفر خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

هتل هالیدی این 2 کیلومتر از مرکز کنوانسیون استانبول و مرکز نمایشگاه استانبول فاصله دارد. ایستگاه مترو Mecidiyekoy Metrobus کمتر از 1 کیلومتر و ایستگاه مترو Osmanbey تنها 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک 19 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. مهمانان تور استانبول می توانند با انتخاب تور استانبول از تمامی امکانات این هتل بهره مند شوند. با تور استانبول همراه شوید تا بهترین سفر خود را تجربه کنید.

تعداد اتاق : 168

منطقه هتل : Sisli

درجه هتل : 5 ستاره

آدرس هتل : Halaskargazi Cad. No: 206 , Sisli, 34360 Istanbul, Turkey

اطلاعات تکميلي
تعداد و نوع اتاق: اتاق 2 تخته, دولوکس, سوئیت, استاندارد

امکانات هتل: رستوران و بار, استخر سرپوشیده رو باز, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سرویس ترانسفر, بوفه صبحانه, خدمات گردشگری تور استانبول

امکانات اتاقها: تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال, اینترنت.



هتل هالیدی این شیشلی استانبول



سوئیت هتل هالیدی این شیشلی استانبول



اتاق هتل هالیدی این شیشلی استانبول



رستوران هتل هالیدی این شیشلی استانبول



کافی شاپ هتل هالیدی این شیشلی استانبول



کافی شاپ رو باز هتل هالیدی این شیشلی استانبول



راهرو هتل هالیدی این شیشلی استانبول



پذیرش هتل هالیدی این شیشلی استانبول



استخر روباز هتل هالیدی این شیشلی استانبول



استخر سرپوشیده هتل هالیدی این شیشلی استانبول



سونا هتل هالیدی این شیشلی استانبول



حمام ترکی هتل هالیدی این شیشلی استانبول



مجموعه ورزرشی هتل هالیدی این شیشلی استانبول

 
بالا