برگزیده های پرشین تولز

هتل های ارزان قیمت دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
1- هتل ایبیس البرشا دبی
ibis.jpg

هتل ایبیس یکی از هتل های 3 ستاره دبی است که در کنار جاده شیخ زیاد ، در بین مرکز دبی و مارینا ، جایی که برج خلیفه واقع شده است ، قرار دارد . این هتل یکی از هتل های ارزان قیمت دبی است و می تواند تا مقدار زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی شود . این هتل رستوران ، کافه و 2 بار دارد . اتاق های هتل نیز دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون ، میزکار ، حمام اختصاصی و سشوار می باشد . همچنین هتل تخفیف اختصاصی فرودگاه ، خدمات بازگشت و پارکینگ داخلی نیز دارد .



2- هتل دیزرت رز دبی
38589848.jpg

دیزرت رز یکی از هتل های دبی با درجه 4 ستاره است که در فاصله ای اندک از دبی کریک ، مرکز الغریر و مرکز بین المللی کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد . این هتل در نزدیکی بازار Burjuman و بازار مینا واقع شده است . اتاق های هتل بسیار راحت و زیبا تزئین شده اند و دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم ، یخچال و فریزر ، صندوق امانات خصوصی ، توالت جداگانه و حمام با سشوار و دوش هستند . این هتل همچنین دارای رستورانی است که غذاهای هندی نیز سرو می کند.



3- هتل رامی گست لاین دبی
115156376.jpg

هتل رامی گست لاین از هتل های 2 ستاره دبی است که در منطقه تجاری دبی واقع شده است . ایستگاه مترو در نزدیکی این هتل قرار دارد و دسترسی شما را به نقاط مختلف دبی راحت می کند . این هتل از هتل های با قیمت ارزان دبی به شمار می ورد . تلویزیون ، ماهواره ، وسایل آشپزخانه و بالکن از امکانات اتاق های هتل هستند . این هتل مناسب برای کسانی هستند که برای تجارت با تور دبی سفر کرده اند .



4- هتل سان اند اسکای دبی
8836227_50_z.jpg

هتل سان اند اسکای از هتل های 4 ستاره دبی است که در قلب مرکز شهر دیرا قرار دارد . این هتل تنها 4 کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و فاصله آن تا ایستگاه مترو در حدود 100 متر است . این هتل از هتل های خوب دبی است که اقامت در آن مقرون به صرفه می باشد . اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر میزکار ، حمام اختصاصی با وان ، توالت ، صندوق امانات و ... می باشند . این هتل همچنین دارای رستوران و کافی شاپ می باشد .



5- هتل سیتی‌مکس البرشا
citymax-web.jpeg

هتل های سیتی مکس در سراسر امارات بسیار لوکس و مقرون به صرفه هستند . این هتل از هتل های سه ستاره دبی است که در مرکز دبی واقع شده است . موقعیت خوب این هتل باعث شده است که چند دققیه ای به جاذبه های گردشکری و مراکز خرید دبی برسید . این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران ،گریل بار ، لابی بار و کافی شاپ می باشد .
 
بالا